Odpowiedz

Re: Re.: Makler znowu nie działa

Potwierdzamy, że występowały dzisiaj kłopoty z dostępem do Mojego INGEmotikon: Smutny Pracowaliśmy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić poprawne działanie systemu. Prosimy, sprawdźcie teraz - usługa już powinna działać poprawnie, także dostęp do modułu Makler. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 21 z 40 (9 384 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa


@AgnieszkaBin:

Potwierdzamy, że występowały dzisiaj kłopoty z dostępem do Mojego INGEmotikon: Smutny Pracowaliśmy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić poprawne działanie systemu. Prosimy, sprawdźcie teraz - usługa już powinna działać poprawnie, także dostęp do modułu Makler. 


Co to zmienia?

Sprawdź, JUŻ działa.

To już 3 miesiąc powtarzających się większych lub mniejszych problemów.

Moje straty z tego powodu to już kilka tysięcy złotych.

Odpowiedz
0 Lajków
drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
86
25
03-12-2020
Wiadomość 22 z 40 (9 382 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

@drobniak W takich sytuacji robimy wszystko, aby jak najszybciej przywrócić poprawne działanie usługi. Jeżeli poniosłeś stratę to prosimy, zgłoś reklamację. Możesz to zrobić przez wysłanie wiadomości w module Makler.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 23 z 40 (9 378 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

a jak tam się dzisiaj Wam kręci ? i nie pytam o finanse ...

próbuje złożyć zleconko i kręci i kręci ... mija minuta i JUŻ

można, teraz tylko wpisać dane, dać wyślij i znowu czekać aż wykręci ...

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 24 z 40 (9 226 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

Standard nie działa jak się coś dzieje kółeczko i h....
Odpowiedz
0 Lajków
zaraza13
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
01-03-2021
Wiadomość 25 z 40 (9 201 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

To samo. Nie dziala ani w tel ani na PC

Odpowiedz
0 Lajków
Pedro2000
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
01-03-2021
Wiadomość 26 z 40 (9 181 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

u.... a jednak downdetector ing znowu poszybował ze zgłoszeniami że nie działa...

albo działa tak wolno, że dla daytradera to jakby w ogóle nie działało

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 27 z 40 (9 176 wyświetleń)

Re: Re.: Makler znowu nie działa

Makler działa obecnie prawidłowo. Przepraszamy za chwilowe utrudnienia w korzystaniu



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 28 z 40 (9 160 wyświetleń)

Re.: Makler znowu nie działa

[ Edytowane ]
 
Odpowiedz
0 Lajków
tompot
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
27-03-2021
Wiadomość 29 z 40 (8 991 wyświetleń)

Re.: Makler znowu nie działa

czy Wam znowu "coś" nie działa ?

przy próbie składania zleceń, komunikat nastąpiło wylogowanie z mojego ing, i co ... znowu logowanie, jak krew z nosa, i znowu powtórka

ale za "dostęp" do konta to sobie każecie płacić za coś co konkurencja ma za free, także za te śmieszne notowania

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 30 z 40 (7 027 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Millennium nie daje wyboru. Tylko MC.

12-10-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING


Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.

Nie wydaje mi się, żeby to było cel

...

12-10-2024
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie. 

12-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy