27-07-2020 14:13
Witam,
Od około miesiąca mam problem z logowanem na konto maklerskie z mojego komputera. W momencie kliknięcia na stronie "konto maklerskie" następuje wylogowanie z konta ING. Dodam, że do obsługi konta używam Chrome. Ta sytuacja zmusiła mnie do zakupu/sprzedaży akcji na telefonie komórkowym co jest bardzo niewygodne i na dłuższą metę bardzo frustrujące.
Co ciekawe na innych komputerach moje konto działa prawidłowo. Od miesiąca nie udało mi się ani razu zalogować z komputera prywatnego do modułu ING Makler. Dodam, że problem pojawia się zarówno Chrome, jak i Internet Explorer oraz Mozzilla.
Czy ktoś miał podobny problem? Na forum nie znalazłem podobnego tematu.
Pozdrawiam
27-07-2020 15:56
27-07-2020 16:20
Dziekuje za odpowiedz. Niestety probowalem juz w/w rozwiazan lacznie z przeinstalowaniem przegladarki. Co ciekawe infolinia chyba nie przewiduje problemow technicznych poniewaz nie ma takowych do wyboru podczas polaczenia. Prawdopodobnie musze sie skontaktowac bezposrednio z maklerem (?).
27-07-2020 16:32
Mamy jedną infolinię maklerską dla wszystkich spraw. Dzwoniąc do nas najlepiej nie wybieraj numeru wewnętrznego lub wybierz wew. 1.
Od złożenia kompletu dokumentów czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni roboczych. Rozpatrujemy je tak szybko jak to możliwe.
Jeśli do tej pory nie otrzymałaś decyzji, skontaktuj się proszę ze swoim do
Nie wiem czy się dobrze rozumiemy. Sprecyzuję Chciałabym zawnioskować o wypłatę drugiej transzy kredytu ale według kosztorysu mogę wykazać około 70% wykorzystania środków z pierwszej transzy. Po pros
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
20 | |
19 | |
16 | |
15 | |
13 |