Odpowiedz

Konto Maklerskie - Brak możliwości zalogowania

Witam,

 

Od około miesiąca mam problem z logowanem na konto maklerskie z mojego komputera. W momencie kliknięcia na stronie "konto maklerskie" następuje wylogowanie z konta ING. Dodam, że do obsługi konta używam Chrome. Ta sytuacja zmusiła mnie do zakupu/sprzedaży akcji na telefonie komórkowym co jest bardzo niewygodne i na dłuższą metę bardzo frustrujące.

Co ciekawe na innych komputerach moje konto działa prawidłowo. Od miesiąca nie udało mi się ani razu zalogować z komputera prywatnego do modułu ING Makler. Dodam, że problem pojawia się zarówno Chrome, jak i Internet Explorer oraz Mozzilla.

 

Czy ktoś miał podobny problem? Na forum nie znalazłem podobnego tematu.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
AdamKor
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
27-07-2020
Wiadomość 1 z 4 (995 wyświetleń)

Re.: Konto Maklerskie - Brak możliwości zalogowania

Najpierw spróbuj w Google Chrome w historii przeglądania wyczyścić: "pliki cookie i inne dane witryn". Jak to nie pomoże, zaloguj się na tej samej przeglądarce w trybie incognito: "Nowe okno incognito". Jeśli to nie rozwiąże problemu z logowaniem do modułu Makler najlepiej zadzwoń na infolinię biura maklerskiego nr 32 357 00 32 lub 801 127 301 - infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00.
Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
26
2
15-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (972 wyświetleń)

Re.: Konto Maklerskie - Brak możliwości zalogowania

Dziekuje za odpowiedz. Niestety probowalem juz w/w rozwiazan lacznie z przeinstalowaniem przegladarki. Co ciekawe infolinia chyba nie przewiduje problemow technicznych poniewaz nie ma takowych do wyboru podczas polaczenia. Prawdopodobnie musze sie skontaktowac bezposrednio z maklerem (?). 

Odpowiedz
0 Lajków
AdamKor
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
27-07-2020
Wiadomość 3 z 4 (963 wyświetleń)

Re.: Konto Maklerskie - Brak możliwości zalogowania

Mamy jedną infolinię maklerską dla wszystkich spraw. Dzwoniąc do nas najlepiej nie wybieraj numeru wewnętrznego lub wybierz wew. 1. 

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
26
2
15-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (955 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Brak decyzji kredytowej od 18.12

Od złożenia kompletu dokumentów czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni roboczych. Rozpatrujemy je tak szybko jak to możliwe.
Jeśli do tej pory nie otrzymałaś decyzji, skontaktuj się proszę ze swoim do

...

23-01-2021
Re.: Druga transza

@Bonns, w przypadku rozliczenia transzy na budowę domu nie pomogę, bo nie brałem jeszcze takiego kredytu hipotecznego. Wierzę, że ktoś inny udzieli Ci odpowiedzi. Z przyjemnością rozwinę swoją wiedzę ...

22-01-2021
Re.: Druga transza

Nie wiem czy się dobrze rozumiemy. Sprecyzuję Emotikon: Szczęśliwy Chciałabym zawnioskować o wypłatę drugiej transzy kredytu ale według kosztorysu mogę wykazać około 70% wykorzystania środków z pierwszej transzy. Po pros

...

22-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy