Bankowość internetowa

Odpowiedz

Konto Maklerskie - Brak możliwości zalogowania

Witam,

 

Od około miesiąca mam problem z logowanem na konto maklerskie z mojego komputera. W momencie kliknięcia na stronie "konto maklerskie" następuje wylogowanie z konta ING. Dodam, że do obsługi konta używam Chrome. Ta sytuacja zmusiła mnie do zakupu/sprzedaży akcji na telefonie komórkowym co jest bardzo niewygodne i na dłuższą metę bardzo frustrujące.

Co ciekawe na innych komputerach moje konto działa prawidłowo. Od miesiąca nie udało mi się ani razu zalogować z komputera prywatnego do modułu ING Makler. Dodam, że problem pojawia się zarówno Chrome, jak i Internet Explorer oraz Mozzilla.

 

Czy ktoś miał podobny problem? Na forum nie znalazłem podobnego tematu.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
AdamKor
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-07-2020
Wiadomość 1 z 4 (2 699 wyświetleń)

Re.: Konto Maklerskie - Brak możliwości zalogowania

Najpierw spróbuj w Google Chrome w historii przeglądania wyczyścić: "pliki cookie i inne dane witryn". Jak to nie pomoże, zaloguj się na tej samej przeglądarce w trybie incognito: "Nowe okno incognito". Jeśli to nie rozwiąże problemu z logowaniem do modułu Makler najlepiej zadzwoń na infolinię biura maklerskiego nr 32 357 00 32 lub 801 127 301 - infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00.
Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (2 676 wyświetleń)

Re.: Konto Maklerskie - Brak możliwości zalogowania

Dziekuje za odpowiedz. Niestety probowalem juz w/w rozwiazan lacznie z przeinstalowaniem przegladarki. Co ciekawe infolinia chyba nie przewiduje problemow technicznych poniewaz nie ma takowych do wyboru podczas polaczenia. Prawdopodobnie musze sie skontaktowac bezposrednio z maklerem (?). 

Odpowiedz
0 Lajków
AdamKor
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-07-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 667 wyświetleń)

Re.: Konto Maklerskie - Brak możliwości zalogowania

Mamy jedną infolinię maklerską dla wszystkich spraw. Dzwoniąc do nas najlepiej nie wybieraj numeru wewnętrznego lub wybierz wew. 1. 

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 659 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy