16-10-2019 21:37
Witam, problem jest dość poważny gdyż na ten moment nie ma możliwości wykonanie przelewu poprzez bramkę operatorów płatności (dot. Bluemedia i PayU - sprawdzone). W momencie zalogowania się do konta wyskakuje Kod błędu: 0000057
Problem dotyczy wyłącznie konta spółki cywilnej. Przy próbie ponowienia operacji z użyciem konta indywidualnego PROBLEMU NIE MA.
Czekam z niecierpliwością na rozwiązanie problemu gdyż ta sytuacja utrudnia korzystanie z konta firmowego.
PS. Prosze nie pisać o czyszczeniu cache, zmienie przeglądarki itp. Po pierwsze wszystkie te próby zostały już wykonane, po drugie powtarzam - w przypadku konta indywidualnego problem nie istnieje.
Pozdrawiam
Piotr
17-10-2019 19:48
@piotr_fabryka przelewy bezpośrednie ( z bramek płatniczych) nie mogą być realizowane w Moim ING dla spółek cywilnych. Związane jest to z wieloosobową reprezentacją tych spółek. Obecnie, nie będzie możliwości realizacji takich zlecań.
18-10-2019 07:19
Panie MirosławP widzę że nie jest Pan specjalistą od tego tematu.. Otóż informuję iż przez ostatnie 3 lata wszystko działało bez zarzutu, wystarczy mieć decyzyjność/reprezentatywność jednoosobową co jest brane pod uwagę w Waszym systemie przy zakładaniu konta.
Nie działa od kilku tygodni. Nie działa na 6-ciu różnych komputerach, w różnych miejscach, z różnymi systemami operacyjnymi.
Póki co nie mamy rozwiązania tematu..
18-10-2019 15:47
@piotr_fabryka tak zgadzam się, przelewy bezpośrednie działały przy tak ustawionej reprezentacji firmy. Błąd wystąpił przy jednej z aktualizacji systemu, za co przepraszamy. Obecnie pracujemy, aby w najbliższym okresie taką funkcjonalność przywrócić. W sytuacji gdy firma posiada i korzysta z modułu użytkownika, Usługa Płać z ING będzie niedostępna.
21-10-2019 19:02
Panie Mirosławie,
Ja również obserwuję ten błąd od dłuższego czasu. Proszę o informację kiedy funkcjonalność zostanie przywrócona?
Sprawa jest pilna, bo opłacanie faktur/rachunków wielu operatorów jest w tej chili niemożliwe z konta firmowego przy użyciu szybkich płatności.
Pozdrawiam
Jacek Zięba
22-10-2019 17:10
Jacek012 Jeśli nie posiada Pan modułu użytkownika, to przywrócimy usługę w najbliższych dniach. Nie znamy jeszcze dokładnej daty.
Do czasu wyprowadzenia błędu prosimy o realizację płatności za zakupy w internecie przy użyciu karty debetowej wydanej do rachunku lub karty kredytowej.
22-10-2019 18:09
Witam, mam dokładnie ten sam problem tylko sprawa dotyczy spółki jawnej. Z dnia na dzień pojawił się błąd. Nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi, a brak tej funkcji jest niedopuszczalny. Dzisiaj specjalnie spisaliśmy nowy aneks do umowy spółki i w ING ustawiliśmy pełną jednoosobową i to nic nie pomogło. Czekamy na konkretne rozwiązanie !!!
31-03-2020 21:35
Problem został faktycznie rozwiązany (za co oczywiście dziękuję) ale od jakiegoś czasu znowu nie ma możliwości wykonania szybkiego przelewu Bluemedia. Czy wiadomo co może być przyczyną?
01-04-2020 13:04
Nie mamy informacji, żeby były problemy z szybkimi przelewami. Proszę skontaktuj się z nami przez Moje ING (czat lub wiadomość) lub za pomocą naszej infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy co może być powodem lub zanotujemy zgłoszenie techniczne w tej kwestii.
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |