16-10-2019 21:37
Witam, problem jest dość poważny gdyż na ten moment nie ma możliwości wykonanie przelewu poprzez bramkę operatorów płatności (dot. Bluemedia i PayU - sprawdzone). W momencie zalogowania się do konta wyskakuje Kod błędu: 0000057
Problem dotyczy wyłącznie konta spółki cywilnej. Przy próbie ponowienia operacji z użyciem konta indywidualnego PROBLEMU NIE MA.
Czekam z niecierpliwością na rozwiązanie problemu gdyż ta sytuacja utrudnia korzystanie z konta firmowego.
PS. Prosze nie pisać o czyszczeniu cache, zmienie przeglądarki itp. Po pierwsze wszystkie te próby zostały już wykonane, po drugie powtarzam - w przypadku konta indywidualnego problem nie istnieje.
Pozdrawiam
Piotr
17-10-2019 19:48
@piotr_fabryka przelewy bezpośrednie ( z bramek płatniczych) nie mogą być realizowane w Moim ING dla spółek cywilnych. Związane jest to z wieloosobową reprezentacją tych spółek. Obecnie, nie będzie możliwości realizacji takich zlecań.
18-10-2019 07:19
Panie MirosławP widzę że nie jest Pan specjalistą od tego tematu.. Otóż informuję iż przez ostatnie 3 lata wszystko działało bez zarzutu, wystarczy mieć decyzyjność/reprezentatywność jednoosobową co jest brane pod uwagę w Waszym systemie przy zakładaniu konta.
Nie działa od kilku tygodni. Nie działa na 6-ciu różnych komputerach, w różnych miejscach, z różnymi systemami operacyjnymi.
Póki co nie mamy rozwiązania tematu..
18-10-2019 15:47
@piotr_fabryka tak zgadzam się, przelewy bezpośrednie działały przy tak ustawionej reprezentacji firmy. Błąd wystąpił przy jednej z aktualizacji systemu, za co przepraszamy. Obecnie pracujemy, aby w najbliższym okresie taką funkcjonalność przywrócić. W sytuacji gdy firma posiada i korzysta z modułu użytkownika, Usługa Płać z ING będzie niedostępna.
21-10-2019 19:02
Panie Mirosławie,
Ja również obserwuję ten błąd od dłuższego czasu. Proszę o informację kiedy funkcjonalność zostanie przywrócona?
Sprawa jest pilna, bo opłacanie faktur/rachunków wielu operatorów jest w tej chili niemożliwe z konta firmowego przy użyciu szybkich płatności.
Pozdrawiam
Jacek Zięba
22-10-2019 17:10
Jacek012 Jeśli nie posiada Pan modułu użytkownika, to przywrócimy usługę w najbliższych dniach. Nie znamy jeszcze dokładnej daty.
Do czasu wyprowadzenia błędu prosimy o realizację płatności za zakupy w internecie przy użyciu karty debetowej wydanej do rachunku lub karty kredytowej.
22-10-2019 18:09
Witam, mam dokładnie ten sam problem tylko sprawa dotyczy spółki jawnej. Z dnia na dzień pojawił się błąd. Nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi, a brak tej funkcji jest niedopuszczalny. Dzisiaj specjalnie spisaliśmy nowy aneks do umowy spółki i w ING ustawiliśmy pełną jednoosobową i to nic nie pomogło. Czekamy na konkretne rozwiązanie !!!
31-03-2020 21:35
Problem został faktycznie rozwiązany (za co oczywiście dziękuję) ale od jakiegoś czasu znowu nie ma możliwości wykonania szybkiego przelewu Bluemedia. Czy wiadomo co może być przyczyną?
01-04-2020 13:04
Nie mamy informacji, żeby były problemy z szybkimi przelewami. Proszę skontaktuj się z nami przez Moje ING (czat lub wiadomość) lub za pomocą naszej infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy co może być powodem lub zanotujemy zgłoszenie techniczne w tej kwestii.
Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo
Wszystko zaczęło się od wymiany karty ze względu na datę ważności starej... Za każdym razem, gdy próbuje dodać nową kartę do Google Pay po kilku godzinach dostaje SMS, że rzekomo została usunięta. Co
... 23-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |