Odpowiedz

Klucze sprzętowe np. YubiKey

Czy planujecie wprowadzenie kluczy sprzętowych np. YubiKey lub chociaż dodatkowo aplikacji z kodami weryfikacyjnymi innymi niż za pomocą sms?

Na forum pierwsze posty znalazłem nawet z 2018 i odpowiedzi, że weryfikujecie temat. Czy po 4 latach udało się coś zweryfikować i potraficie odpowiedzieć, czy wprowadzenie kluczy sprzętowych lub chociaż aplikacji weryfikującej obok kodów sms jest w ING możliwe?

Odpowiedz
0 Lajków
RafałNGW
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
16-03-2016
Wiadomość 1 z 4 (8 597 wyświetleń)

Re: Klucze sprzętowe np. YubiKey

W najbliższym czasie wprowadzimy dla naszej bankowości internetowej kolejne zmiany w autoryzacji mobilnej. Pracujemy również nad udostępnieniem autoryzacji z użyciem kluczy U2F i planujemy ją wdrożyć w 2023 roku.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 559 wyświetleń)

Re: Klucze sprzętowe np. YubiKey

Zrobicie jakaś infografikę pozwalającą spojrzeć na rozwój bankowości na przyszły rok?

Kiedyś takie były tworzone, ale tematy mocno umarły. 

 

Czy istnieje jeszcze program dla beta testerów?, kiedyś taki istniał i nawet w nim byłem, ale pózniej umarł chyba śmiercią naturalną. 

Jeżeli coś się jeszcze dzieje w tej kwestii, po proszę o DM. 

Odpowiedz
0 Lajków
Source
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
0
25-12-2021
Wiadomość 3 z 4 (7 663 wyświetleń)

Re: Klucze sprzętowe np. YubiKey

Cieszymy się, że podobają Ci się nasze infografiki – dzięki za sugestię. Jeśli chodzi o program betatesterów to niestety w tym momencie takiego nie prowadzimy.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
93
11
19-05-2022
Wiadomość 4 z 4 (7 116 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

06-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy