Odpowiedz

KOMUNIKAT " WPROWADZ PONOWNIE DANE"

Witam ! Próbuje od kilku godzin wykonać przelew z mojego konta direct na konto litewskie jednak pojawia się komunikat NIE MOZNA ZALADOWAC DANYCH ,wszystko wprowadzam poprawnie. Nie mogę również przelać pieniędzy z konta direct na moje konto EURO żeby z niego wysłać pieniądze na konto litewskie używając IBAN ,pojawia mi się komunikat BLEDNE DANE nawet gdy chce przelać wewnątrz z konta na konto. Proszę o pomoc !
Odpowiedz
0 Lajków
Simon86
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
14-06-2020
Wiadomość 1 z 3 (1 049 wyświetleń)

Re.: KOMUNIKAT " WPROWADZ PONOWNIE DANE"

Odpowiedz
0 Lajków
Simon86
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
14-06-2020
Wiadomość 2 z 3 (1 048 wyświetleń)

Re: Re.: KOMUNIKAT " WPROWADZ PONOWNIE DANE"

Odpowiedzi w tej sprawie, udzieliłam Ci tutaj.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
402
110
12-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (974 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny, a dom z poddaszem do późniejszej adaptacji

Witam. Planujemy kredyt na budowę domu, początkowo myśleliśmy o domu o powierzchni ok 140m2 pow użytkowej (w tym garaż). Niestety jednak w czasie adaptacji projektu, musieliśmy doprojektować jedno pom...

27-01-2021
Re.: Saldo subkonta zus - kredyt hipoteczny

Negat 100% niestety.

27-01-2021
Saldo subkonta zus - kredyt hipoteczny

Dobry wieczór społeczności ING. Po wstępnej pozytywnej analizie poproszono mnie o dołączenie raportu subkonta pue zus. Niestety po wygenerowaniu raportu osłupiałem, pracodawca za 2020rok odprowadzil m...

27-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy