Odpowiedz

KOMUNIKAT " WPROWADZ PONOWNIE DANE"

Witam ! Próbuje od kilku godzin wykonać przelew z mojego konta direct na konto litewskie jednak pojawia się komunikat NIE MOZNA ZALADOWAC DANYCH ,wszystko wprowadzam poprawnie. Nie mogę również przelać pieniędzy z konta direct na moje konto EURO żeby z niego wysłać pieniądze na konto litewskie używając IBAN ,pojawia mi się komunikat BLEDNE DANE nawet gdy chce przelać wewnątrz z konta na konto. Proszę o pomoc !
Odpowiedz
0 Lajków
Simon86
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
14-06-2020
Wiadomość 1 z 3 (1 058 wyświetleń)

Re.: KOMUNIKAT " WPROWADZ PONOWNIE DANE"

Odpowiedz
0 Lajków
Simon86
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
14-06-2020
Wiadomość 2 z 3 (1 057 wyświetleń)

Re: Re.: KOMUNIKAT " WPROWADZ PONOWNIE DANE"

Odpowiedzi w tej sprawie, udzieliłam Ci tutaj.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
403
110
12-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (983 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Wczoraj na czacie dostałam informację, że wniosek jest procesowany i do 10 dni pieniądze zostaną uruchomione, ale dzisiaj jeszcze kwota wypłaconych środków mi się nie zwiększyła. W moim przypadku term

...

28-01-2021
Re.: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Mogę zapytać czy wnioskowana transza została uruchomiona? Ja składałem wniosek 19 stycznia i jeszcze nie uruchomili transzy. Na infolinii dziś dostałem info, że wniosek oczywiście jest, te informacje ...

28-01-2021
Re.: Ing w Holandii

Witam.

Potrzebuję otworzyć konto w Holenderskim Banku i bym chciał to zrobić w ING Pod jakim numerem mogę porozmawiać po Polsku i z polskiego numeru ?

28-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy