Odpowiedz
Wczoraj napisałem ba forum że nie mogę ani wysłać pieniędzy ani nawet zrobić przelewu wewnętrznego na konto w EURO bo pojawia się komunikat BLĘDNE DANE ,nie wiem jaka jest istotą problemu. Myślałem że ktoś mi udzieli odpowiedzi w dniu wczorajszym gdy umiescilem post na forum jednak bez odzewu. Od wczoraj nie mogę wogóle napisać na czacie do supportu bo cały czas pisze że specjaliści są zajęci. Infolinia również nie pomaga bo po 50 minutach oczekiwania zrezygnowałem. Prosiłbym raz jeszcze o pomoc z Waszej strony w rozwiązaniu problemu gdyż od dwóch dni jestem zablokowany z powodu braku możliwości dokonania nawet wewnętrznych przelewow a nie mam możliwości odwiedzenia placówki.
Odpowiedz
0 Lajków
Simon86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
14-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 470 wyświetleń)

Najniższa wartość przelewu walutowego to jedna jednostka danej waluty (np. 1 euro, 1 dolar). Przewalutowanie pieniędzy, między swoimi kontami osobistymi, możesz zlecić w kantorze, w Moim ING. Kantor znajdziesz po zalogowaniu, wybierając kolejno: Usługi/Ułatwienia płatności/Kantor. Na naszym forum, zachęcamy wszystkich użytkowników, aby udzielali odpowiedzi dlatego, możesz nie otrzymać jej od razu, jak dodasz wpis. Zachęcam Cię do korzystania z wirtualnego asystenta  - znajdziesz go w Moim ING, w zakładce kontakt i pomoc. Przed zleceniem przelewu, na konto litewskie zamknij aplikacje, które pracują w tle oraz usuń pamięć podręczną aplikacji. Zwolnienie pamięci RAM powinno pomóc. 

Jeśli to nie wystarczy, napisz do nas przez czat, po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-24:00 oraz w soboty, w godzinach 8:00-22:00. W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy duże zainteresowanie kontaktem z nami, w związku z tym czas oczekiwania na specjalistę może być dłuższy, niż zwykle.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 459 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy