Odpowiedz
Highlighted
Wczoraj napisałem ba forum że nie mogę ani wysłać pieniędzy ani nawet zrobić przelewu wewnętrznego na konto w EURO bo pojawia się komunikat BLĘDNE DANE ,nie wiem jaka jest istotą problemu. Myślałem że ktoś mi udzieli odpowiedzi w dniu wczorajszym gdy umiescilem post na forum jednak bez odzewu. Od wczoraj nie mogę wogóle napisać na czacie do supportu bo cały czas pisze że specjaliści są zajęci. Infolinia również nie pomaga bo po 50 minutach oczekiwania zrezygnowałem. Prosiłbym raz jeszcze o pomoc z Waszej strony w rozwiązaniu problemu gdyż od dwóch dni jestem zablokowany z powodu braku możliwości dokonania nawet wewnętrznych przelewow a nie mam możliwości odwiedzenia placówki.
Odpowiedz
0 Lajków
Simon86
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
14-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (806 wyświetleń)
Highlighted

Najniższa wartość przelewu walutowego to jedna jednostka danej waluty (np. 1 euro, 1 dolar). Przewalutowanie pieniędzy, między swoimi kontami osobistymi, możesz zlecić w kantorze, w Moim ING. Kantor znajdziesz po zalogowaniu, wybierając kolejno: Usługi/Ułatwienia płatności/Kantor. Na naszym forum, zachęcamy wszystkich użytkowników, aby udzielali odpowiedzi dlatego, możesz nie otrzymać jej od razu, jak dodasz wpis. Zachęcam Cię do korzystania z wirtualnego asystenta  - znajdziesz go w Moim ING, w zakładce kontakt i pomoc. Przed zleceniem przelewu, na konto litewskie zamknij aplikacje, które pracują w tle oraz usuń pamięć podręczną aplikacji. Zwolnienie pamięci RAM powinno pomóc. 

Jeśli to nie wystarczy, napisz do nas przez czat, po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-24:00 oraz w soboty, w godzinach 8:00-22:00. W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy duże zainteresowanie kontaktem z nami, w związku z tym czas oczekiwania na specjalistę może być dłuższy, niż zwykle.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
389
106
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (795 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING żąda bez wyraźnego powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pieniężnych

@Source

Tak, moja żona ma problem... taki, że jest osobą bezrobotną i musi przelewać z mojego konta do którego jest upoważniona.

I za to ING każe jej się tłumaczyć, tzn. że jest terrorystą z 40 zł na ko

...

25-11-2020
Błąd w dokumentach po decyzji ostatecznej, ile czasu na poprawę?

Otrzymałem w piątek ostateczną decyzję kredytową, ale w pierwszym dokumencie w kwocie kredytu jest błąd, jest za duża. Wygląda to tak, jakby ktoś odjął od łącznej ceny mieszkania oraz miejsca parkingo...

25-11-2020
Re.: Okres wpisu do KW

U mnie właściciele czekali na kw 9 miesięcy także tragedia

25-11-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy