Odpowiedz
Wczoraj napisałem ba forum że nie mogę ani wysłać pieniędzy ani nawet zrobić przelewu wewnętrznego na konto w EURO bo pojawia się komunikat BLĘDNE DANE ,nie wiem jaka jest istotą problemu. Myślałem że ktoś mi udzieli odpowiedzi w dniu wczorajszym gdy umiescilem post na forum jednak bez odzewu. Od wczoraj nie mogę wogóle napisać na czacie do supportu bo cały czas pisze że specjaliści są zajęci. Infolinia również nie pomaga bo po 50 minutach oczekiwania zrezygnowałem. Prosiłbym raz jeszcze o pomoc z Waszej strony w rozwiązaniu problemu gdyż od dwóch dni jestem zablokowany z powodu braku możliwości dokonania nawet wewnętrznych przelewow a nie mam możliwości odwiedzenia placówki.
Odpowiedz
0 Lajków
Simon86
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
14-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 057 wyświetleń)

Najniższa wartość przelewu walutowego to jedna jednostka danej waluty (np. 1 euro, 1 dolar). Przewalutowanie pieniędzy, między swoimi kontami osobistymi, możesz zlecić w kantorze, w Moim ING. Kantor znajdziesz po zalogowaniu, wybierając kolejno: Usługi/Ułatwienia płatności/Kantor. Na naszym forum, zachęcamy wszystkich użytkowników, aby udzielali odpowiedzi dlatego, możesz nie otrzymać jej od razu, jak dodasz wpis. Zachęcam Cię do korzystania z wirtualnego asystenta  - znajdziesz go w Moim ING, w zakładce kontakt i pomoc. Przed zleceniem przelewu, na konto litewskie zamknij aplikacje, które pracują w tle oraz usuń pamięć podręczną aplikacji. Zwolnienie pamięci RAM powinno pomóc. 

Jeśli to nie wystarczy, napisz do nas przez czat, po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-24:00 oraz w soboty, w godzinach 8:00-22:00. W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy duże zainteresowanie kontaktem z nami, w związku z tym czas oczekiwania na specjalistę może być dłuższy, niż zwykle.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
402
110
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 046 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
przewalutowania

6.01 zrobiłam zakup kartą VISA, który wynosił 4,99USD i ta płatność została zablokowana. Następnie 8.01 wykonana ponownie. Tego samego dnia wykonana została transakcja za przewalutowanie (0,55PLN) nat...

21-01-2021
Zakończenie inwestycji

Witam. Czy mogę złożyć wniosek o zakończenie inwestycji bez zdjęć dziennika budowy?
Złożylismy wniosek do Inspektoratu i musieliśmy również dostarczyć dziennik. Mam potwierdzenie wpłynięcia do tego Urz...

20-01-2021
Re: Re.: brak decyzji kredytowej od 5.11.2020

@bluenancy Tutaj nie mamy dostępu do Twojego wniosku, żeby cokolwiek sprawdzić. Zapewniam jednak, że decyzję kredytową podejmiemy jak najszybciej będzie to możliwe. Po więcej szczegółów zapraszam Cię

...

20-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy