Odpowiedz
Wczoraj napisałem ba forum że nie mogę ani wysłać pieniędzy ani nawet zrobić przelewu wewnętrznego na konto w EURO bo pojawia się komunikat BLĘDNE DANE ,nie wiem jaka jest istotą problemu. Myślałem że ktoś mi udzieli odpowiedzi w dniu wczorajszym gdy umiescilem post na forum jednak bez odzewu. Od wczoraj nie mogę wogóle napisać na czacie do supportu bo cały czas pisze że specjaliści są zajęci. Infolinia również nie pomaga bo po 50 minutach oczekiwania zrezygnowałem. Prosiłbym raz jeszcze o pomoc z Waszej strony w rozwiązaniu problemu gdyż od dwóch dni jestem zablokowany z powodu braku możliwości dokonania nawet wewnętrznych przelewow a nie mam możliwości odwiedzenia placówki.
Odpowiedz
0 Lajków
Simon86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
14-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 785 wyświetleń)

Najniższa wartość przelewu walutowego to jedna jednostka danej waluty (np. 1 euro, 1 dolar). Przewalutowanie pieniędzy, między swoimi kontami osobistymi, możesz zlecić w kantorze, w Moim ING. Kantor znajdziesz po zalogowaniu, wybierając kolejno: Usługi/Ułatwienia płatności/Kantor. Na naszym forum, zachęcamy wszystkich użytkowników, aby udzielali odpowiedzi dlatego, możesz nie otrzymać jej od razu, jak dodasz wpis. Zachęcam Cię do korzystania z wirtualnego asystenta  - znajdziesz go w Moim ING, w zakładce kontakt i pomoc. Przed zleceniem przelewu, na konto litewskie zamknij aplikacje, które pracują w tle oraz usuń pamięć podręczną aplikacji. Zwolnienie pamięci RAM powinno pomóc. 

Jeśli to nie wystarczy, napisz do nas przez czat, po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-24:00 oraz w soboty, w godzinach 8:00-22:00. W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy duże zainteresowanie kontaktem z nami, w związku z tym czas oczekiwania na specjalistę może być dłuższy, niż zwykle.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 774 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy