Odpowiedz

KOMUNIKAT " WPROWADZ PONOWNIE DANE"

Witam ! Próbuje od kilku godzin wykonać przelew z mojego konta direct na konto litewskie jednak pojawia się komunikat NIE MOZNA ZALADOWAC DANYCH ,wszystko wprowadzam poprawnie. Nie mogę również przelać pieniędzy z konta direct na moje konto EURO żeby z niego wysłać pieniądze na konto litewskie używając IBAN ,pojawia mi się komunikat BLEDNE DANE nawet gdy chce przelać wewnątrz z konta na konto. Proszę o pomoc !
Odpowiedz
0 Lajków
Simon86
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
14-06-2020
Wiadomość 1 z 3 (1 042 wyświetleń)

Re.: KOMUNIKAT " WPROWADZ PONOWNIE DANE"

Odpowiedz
0 Lajków
Simon86
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
14-06-2020
Wiadomość 2 z 3 (1 041 wyświetleń)

Re: Re.: KOMUNIKAT " WPROWADZ PONOWNIE DANE"

Odpowiedzi w tej sprawie, udzieliłam Ci tutaj.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
402
110
12-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (967 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Brak decyzji kredytowej od 18.12

Od złożenia kompletu dokumentów czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni roboczych. Rozpatrujemy je tak szybko jak to możliwe.
Jeśli do tej pory nie otrzymałaś decyzji, skontaktuj się proszę ze swoim do

...

23-01-2021
Re.: Druga transza

@Bonns, w przypadku rozliczenia transzy na budowę domu nie pomogę, bo nie brałem jeszcze takiego kredytu hipotecznego. Wierzę, że ktoś inny udzieli Ci odpowiedzi. Z przyjemnością rozwinę swoją wiedzę ...

22-01-2021
Re.: Druga transza

Nie wiem czy się dobrze rozumiemy. Sprecyzuję Emotikon: Szczęśliwy Chciałabym zawnioskować o wypłatę drugiej transzy kredytu ale według kosztorysu mogę wykazać około 70% wykorzystania środków z pierwszej transzy. Po pros

...

22-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy