Odpowiedz

Jakie to słabe.

Jakie to słabe. Ten cały brak dostępu do swoich usług online. Dziwię się, że takie awarie ma bank z takim stażem na rynku. Widać, że nowe rozwiązania w bankowości to jeszcze duże wyzwanie dla ing. Owszem, wiadomo "wszędzie dobrze tam, gdzie nas nie ma", jednak jakość usług tego banku pozostawia wiele do życzenia.

Odpowiedz
0 Lajków
jaqb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-04-2019
Wiadomość 1 z 3 (9 648 wyświetleń)

Re: Jakie to słabe.

Przykro mi, że masz negatywną opinię o jakości naszych usług. Awarie niestety się zdarzają. Jednak zawsze staramy się szybko na nie reagować i działać tak, aby nasi klienci jak najmniej odczuli utrudnienia. Jakie nowe rozwiązania masz na myśli?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (9 581 wyświetleń)

Re.: Jakie to słabe.

Ot, zwykła złośliwość rzeczy martwych. Ludzie - wbrew pozorom - nie nad wszystkim mają kontrolę w 100%.
Asiula
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
4
05-04-2018
Wiadomość 3 z 3 (9 329 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy