Odpowiedz
Highlighted

Jakie to słabe.

Jakie to słabe. Ten cały brak dostępu do swoich usług online. Dziwię się, że takie awarie ma bank z takim stażem na rynku. Widać, że nowe rozwiązania w bankowości to jeszcze duże wyzwanie dla ing. Owszem, wiadomo "wszędzie dobrze tam, gdzie nas nie ma", jednak jakość usług tego banku pozostawia wiele do życzenia.

Odpowiedz
0 Lajków
jaqb
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
02-04-2019
Wiadomość 1 z 3 (3 904 wyświetleń)
Highlighted

Re: Jakie to słabe.

Przykro mi, że masz negatywną opinię o jakości naszych usług. Awarie niestety się zdarzają. Jednak zawsze staramy się szybko na nie reagować i działać tak, aby nasi klienci jak najmniej odczuli utrudnienia. Jakie nowe rozwiązania masz na myśli?

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
625
128
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (3 837 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Jakie to słabe.

Ot, zwykła złośliwość rzeczy martwych. Ludzie - wbrew pozorom - nie nad wszystkim mają kontrolę w 100%.
Asiula
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
4
05-04-2018
Wiadomość 3 z 3 (3 585 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: wniosek o kredyt hipoteczny wydłużenie okresu kredytowania

Wszystko można zmienić. Czasem to wymaga oczywiście na nowo przeliczenia zdolności a co za tym idzie nowego wniosku. Warto jednak przeliczyć sprawę i na spokojnie podjąć decyzję. No i pamiętaj: ING ma...

18-09-2020
Re: Kredyt hipoteczny

Dodatki mogą podwyższyć zdolność w szczególności jeżeli mają charakter cykliczny lub jeżeli regulamin zakładu pracy reguluje sposób ich wypłaty. Miałam taką sytuację że właśnie ING początkowo nie zgod

...

18-09-2020
Re.: Uzn odsetki skapitalizowane

U mnie to samo. Bardzo nieładnie ze strony banku. Obciążenie na rachunku nie wiadomo za co. To chyba nie problem klienta że odsetki zostały źle obliczone.

18-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy