02-04-2019 10:58
Jakie to słabe. Ten cały brak dostępu do swoich usług online. Dziwię się, że takie awarie ma bank z takim stażem na rynku. Widać, że nowe rozwiązania w bankowości to jeszcze duże wyzwanie dla ing. Owszem, wiadomo "wszędzie dobrze tam, gdzie nas nie ma", jednak jakość usług tego banku pozostawia wiele do życzenia.
03-04-2019 08:22
Przykro mi, że masz negatywną opinię o jakości naszych usług. Awarie niestety się zdarzają. Jednak zawsze staramy się szybko na nie reagować i działać tak, aby nasi klienci jak najmniej odczuli utrudnienia. Jakie nowe rozwiązania masz na myśli?
15-04-2019 15:59
Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).
Kredyt wypła
... 17-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |