Odpowiedz
Highlighted

Jakie to słabe.

Jakie to słabe. Ten cały brak dostępu do swoich usług online. Dziwię się, że takie awarie ma bank z takim stażem na rynku. Widać, że nowe rozwiązania w bankowości to jeszcze duże wyzwanie dla ing. Owszem, wiadomo "wszędzie dobrze tam, gdzie nas nie ma", jednak jakość usług tego banku pozostawia wiele do życzenia.

Odpowiedz
0 Lajków
jaqb
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
02-04-2019
Wiadomość 1 z 3 (3 675 wyświetleń)
Highlighted

Re: Jakie to słabe.

Przykro mi, że masz negatywną opinię o jakości naszych usług. Awarie niestety się zdarzają. Jednak zawsze staramy się szybko na nie reagować i działać tak, aby nasi klienci jak najmniej odczuli utrudnienia. Jakie nowe rozwiązania masz na myśli?

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
583
125
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (3 608 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Jakie to słabe.

Ot, zwykła złośliwość rzeczy martwych. Ludzie - wbrew pozorom - nie nad wszystkim mają kontrolę w 100%.
Asiula
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
4
05-04-2018
Wiadomość 3 z 3 (3 356 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
płatność telefonem

mam telefon bez funkcji  NFC chińczyk REDMI 8  czy jest  możliwość płacenia telefonem nie chodzi mi o BLIK

07-07-2020
Re.: Makler nie działa

Mieliśmy wczoraj krótką awarię. W takiej sytuacji możesz zadzwonić do maklerów na nr 32 357 00 32 lub napisać wiadomość w Module Makler.

07-07-2020
wcześniejsza spłata pożyczki

Nadpłaciłam ostatnie 19 rat pożyczki. Czy należy mi się zwrot za pozostałe odsetki? Czy kwota która figurowała na koncie ING już była pomniejszona o to odsetki?

07-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy