Odpowiedz

Jakie to słabe.

Jakie to słabe. Ten cały brak dostępu do swoich usług online. Dziwię się, że takie awarie ma bank z takim stażem na rynku. Widać, że nowe rozwiązania w bankowości to jeszcze duże wyzwanie dla ing. Owszem, wiadomo "wszędzie dobrze tam, gdzie nas nie ma", jednak jakość usług tego banku pozostawia wiele do życzenia.

Odpowiedz
0 Lajków
jaqb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-04-2019
Wiadomość 1 z 3 (9 600 wyświetleń)

Re: Jakie to słabe.

Przykro mi, że masz negatywną opinię o jakości naszych usług. Awarie niestety się zdarzają. Jednak zawsze staramy się szybko na nie reagować i działać tak, aby nasi klienci jak najmniej odczuli utrudnienia. Jakie nowe rozwiązania masz na myśli?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (9 533 wyświetleń)

Re.: Jakie to słabe.

Ot, zwykła złośliwość rzeczy martwych. Ludzie - wbrew pozorom - nie nad wszystkim mają kontrolę w 100%.
Asiula
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
4
05-04-2018
Wiadomość 3 z 3 (9 281 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Mnie też odrzuca transakcje w Google Pay. Ten bank to porażka ostatnio. Ciągle jakieś kłopoty

23-03-2025
Nowa karta i Google Pay

Wszystko zaczęło się od wymiany karty ze względu na datę ważności starej... Za każdym razem, gdy próbuje dodać nową kartę do Google Pay po kilku godzinach dostaje SMS, że rzekomo została usunięta. Co

...

23-03-2025
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Analizujemy różne formy płatności. Nie planujemy na tę chwilę wprowadzać nowych rozwiązań płatności.

23-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy