02-04-2019 10:58
Jakie to słabe. Ten cały brak dostępu do swoich usług online. Dziwię się, że takie awarie ma bank z takim stażem na rynku. Widać, że nowe rozwiązania w bankowości to jeszcze duże wyzwanie dla ing. Owszem, wiadomo "wszędzie dobrze tam, gdzie nas nie ma", jednak jakość usług tego banku pozostawia wiele do życzenia.
03-04-2019 08:22
Przykro mi, że masz negatywną opinię o jakości naszych usług. Awarie niestety się zdarzają. Jednak zawsze staramy się szybko na nie reagować i działać tak, aby nasi klienci jak najmniej odczuli utrudnienia. Jakie nowe rozwiązania masz na myśli?
15-04-2019 15:59
Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć.
17-03-2025Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |