Odpowiedz

Profil zaufany

Mam problem z założeniem profilu zaufanego, podczas zakładania strona banku wyświetla komunikat o niewystarczających danych i zaleca ich sprawdzenie.
Oczywiście dane są prawidłowe i nie wiem czy muszę się wybrać do oddziału czy może jest to tymczasowy błąd. Warto nadmienić, że jestem osobą niepełnoletnią, ale wiem, że profil zaufany można założyć przed 18 rokiem życia, a mi zależy na logowaniu za pomocą ING.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 4 (13 074 wyświetleń)

Re: Profil zaufany

@Konto usunięte w przypadku poświadczenia przez nas, aby założyć profil zaufany musisz mieć ukończone 18 lat. W chwili obecnej nie posiadasz dla nas pełnej zdolności do czynności prawnych. Jest to powód odmowy w pośredniczeniu w założeniu tego profilu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (13 071 wyświetleń)

Re: Profil zaufany

A tak z ciekawości system przyporządkowuje identyfikator użytkownika ePUAP według jakiegoś schematu czyli na przykład nazwisko czy ciągi liczb?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (13 065 wyświetleń)

Re: Profil zaufany

@Konto usunięte przykro mi, ale to już ie jest pytanie do nas, a administracji platformy ePUAP.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (13 063 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy