Odpowiedz

Problem z logowaniem

Dlaczego nie mogę się zalogować do swojego konta w bankowości internetowej? Nawet po zmianie hasła dalej pojawia sie komunikat o niepoprawnym haśle. Już nie wspomnę o aplikacji mobilnej, która wiecznie nie działa...

Odpowiedz
0 Lajków
MagSro6062
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-04-2019
Wiadomość 1 z 3 (14 653 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Mam dokladnie to samo :/
Odpowiedz
0 Lajków
mo33
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
04-02-2019
Wiadomość 2 z 3 (14 637 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Dzisiaj rano mieliśmy przejściowe utrudnienia z dostępem do Mojego ING. Udało nam się usunąć przyczynę usterki. Moje ING działa już poprawnie.
Przepraszamy za to! 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1098
220
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (14 617 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kiedy dotrze nowa karta?

Witam, posiadam obecnie kartę której ważność upłynie w lutym. 3 stycznia dostałem sms że nowa karta jest już w produkcji i w tym miesiącu powinienem ją otrzymać. Do tej pory jej nie posiadam mimo iż w

...

25-01-2025
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy