Odpowiedz

Problem z logowaniem

Dlaczego nie mogę się zalogować do swojego konta w bankowości internetowej? Nawet po zmianie hasła dalej pojawia sie komunikat o niepoprawnym haśle. Już nie wspomnę o aplikacji mobilnej, która wiecznie nie działa...

Odpowiedz
0 Lajków
MagSro6062
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-04-2019
Wiadomość 1 z 3 (14 874 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Mam dokladnie to samo :/
Odpowiedz
0 Lajków
mo33
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
04-02-2019
Wiadomość 2 z 3 (14 858 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Dzisiaj rano mieliśmy przejściowe utrudnienia z dostępem do Mojego ING. Udało nam się usunąć przyczynę usterki. Moje ING działa już poprawnie.
Przepraszamy za to! 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1118
224
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (14 838 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Google ads i blokada karty

Witam, mam taki problem. Dodałam swoją kartę do Google ads. 1 marca miała zostać pobrana opłata 10zł (za promowanie filmu w serwisie YouTube). Niestety bank to odrzuca, po kilku próbach moja karta zos...

04-03-2025
Re.: Jakie modele kluczy FIDO2 są obsługiwane?

Dodam że testowałem nawet emulowane klucze FIDO2 i NitroKey 3 i tam też nie działa. Szczerze zastanawiam się czy ING po prostu nie sprawdza certyfikatu atestacji klucza i uznaje że brak yubico = brak ...

04-03-2025
Jakie modele kluczy FIDO2 są obsługiwane?

Witam, posiadam następujące klucze FIDO:

- YubiKey Neo (FIDO1 USB, NFC)

- SoloKey 2 (FIDO2 USB, NFC)

- Samsung Galaxy S23 (FIDO2 przez Bluetooth, wbudowane)

- Menedżer haseł BitWarden

 

Z tych wszystkich, j

...

04-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy