Odpowiedz

Problem z logowaniem

Dlaczego nie mogę się zalogować do swojego konta w bankowości internetowej? Nawet po zmianie hasła dalej pojawia sie komunikat o niepoprawnym haśle. Już nie wspomnę o aplikacji mobilnej, która wiecznie nie działa...

Odpowiedz
0 Lajków
MagSro6062
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-04-2019
Wiadomość 1 z 3 (16 306 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Mam dokladnie to samo :/
Odpowiedz
0 Lajków
mo33
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
04-02-2019
Wiadomość 2 z 3 (16 290 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Dzisiaj rano mieliśmy przejściowe utrudnienia z dostępem do Mojego ING. Udało nam się usunąć przyczynę usterki. Moje ING działa już poprawnie.
Przepraszamy za to! 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (16 270 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oszustwo bankomatów Planet Cash

Witam , mam u was konto z dobre 20 lat dla klientów indywidualnych jak od 3 lat konto firmowe , dzisiaj chciałem wypłacić z bankomatu Planet Cash który bank ING wyśmienicie promuję,pieniądze w kwocie ...

18-11-2025
Czas analizy po dodatkowych oświadczeniach

Wniosek w banku od 14.10.2025.

Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:

 

https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy

 

Do czasu kiedy po zmianie s

...

18-11-2025
Re: Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę

...

18-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy