Odpowiedz

Zmiana numeru tel przez współwłaściciela

Czy można zmienić numer telefonu w bankowości internetowej przez współwłaściciela. Konto jest na meza, mąż zgubił telefon ma nowy numer ale niestety nie jest w stanie podjechać do oddziału banku czy jako współwłaściciel mogę zrobić to w imieniu męża????
Odpowiedz
0 Lajków
monisiatko18
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (5 313 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru tel przez współwłaściciela

@monisiatko18 Numer telefonu do autoryzacji może zmienić jedynie właściciel danego loginu/numeru lub osoba z pełnomocnictwem notarialnym do danej czynności bankowej. Może to zrobić w naszym oddziale lub przez zamówienie jednorazowego kodu do ponownej aktywacji. Jeśli mąż nie może podjechać do naszego oddziału to proponuję udać się do operatora numeru żeby wydał duplikat karty. Możliwe, że w ten sposó mąż szybciej uzyska dostęp do numeru autoryzacyjnego.


Kopertę z kodem do ponownej aktywacji i podania nowego numeru do autoryzacji mąż może zamówić wchodząc na pierwszą stronę logowania> Problemy z logowaniem> Nadaj nowe hasło.
Gdy wypełni ten wniosek, na ostatnim kroku proszę wejść w link z zamówieniem koperty. Wyślemy ją pocztą polską i powinna dojść do 14 dni na adres do korespondencji. Jeżeli potrzebuje go zmienić - może do nas zadzwonić na 32 357 00 69. Do momentu ponownej aktywacji usługi nie będzie miał dostępu do Moje ING.

 

Jeśli Ty jako współwłaściciel konta nie masz jeszcze swojego osobnego loginu do Mojego ING to możesz podejść osobiście do naszego oddziału. Weź ze sobą aktualny dokument tożsamości. Specjalista w oddziale wyda Ci login do Mojego ING. W ten sposób będziesz miała dostęp do konta do którego jesteś upoważniona i możesz realizować z niego przelewy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (5 278 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?

07-10-2024
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

my składaliśmy wniosek 5/09, 24/09 przeszedł na punkt 5, podejmujemy ostateczną decyzję, ile czasu może potrwać podejmowanie

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy