05-04-2019 23:34
06-04-2019 19:50
@monisiatko18 Numer telefonu do autoryzacji może zmienić jedynie właściciel danego loginu/numeru lub osoba z pełnomocnictwem notarialnym do danej czynności bankowej. Może to zrobić w naszym oddziale lub przez zamówienie jednorazowego kodu do ponownej aktywacji. Jeśli mąż nie może podjechać do naszego oddziału to proponuję udać się do operatora numeru żeby wydał duplikat karty. Możliwe, że w ten sposó mąż szybciej uzyska dostęp do numeru autoryzacyjnego.
Kopertę z kodem do ponownej aktywacji i podania nowego numeru do autoryzacji mąż może zamówić wchodząc na pierwszą stronę logowania> Problemy z logowaniem> Nadaj nowe hasło.
Gdy wypełni ten wniosek, na ostatnim kroku proszę wejść w link z zamówieniem koperty. Wyślemy ją pocztą polską i powinna dojść do 14 dni na adres do korespondencji. Jeżeli potrzebuje go zmienić - może do nas zadzwonić na 32 357 00 69. Do momentu ponownej aktywacji usługi nie będzie miał dostępu do Moje ING.
Jeśli Ty jako współwłaściciel konta nie masz jeszcze swojego osobnego loginu do Mojego ING to możesz podejść osobiście do naszego oddziału. Weź ze sobą aktualny dokument tożsamości. Specjalista w oddziale wyda Ci login do Mojego ING. W ten sposób będziesz miała dostęp do konta do którego jesteś upoważniona i możesz realizować z niego przelewy.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |