Odpowiedz

Zmiana numeru tel przez współwłaściciela

Czy można zmienić numer telefonu w bankowości internetowej przez współwłaściciela. Konto jest na meza, mąż zgubił telefon ma nowy numer ale niestety nie jest w stanie podjechać do oddziału banku czy jako współwłaściciel mogę zrobić to w imieniu męża????
Odpowiedz
0 Lajków
monisiatko18
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (5 891 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru tel przez współwłaściciela

@monisiatko18 Numer telefonu do autoryzacji może zmienić jedynie właściciel danego loginu/numeru lub osoba z pełnomocnictwem notarialnym do danej czynności bankowej. Może to zrobić w naszym oddziale lub przez zamówienie jednorazowego kodu do ponownej aktywacji. Jeśli mąż nie może podjechać do naszego oddziału to proponuję udać się do operatora numeru żeby wydał duplikat karty. Możliwe, że w ten sposó mąż szybciej uzyska dostęp do numeru autoryzacyjnego.


Kopertę z kodem do ponownej aktywacji i podania nowego numeru do autoryzacji mąż może zamówić wchodząc na pierwszą stronę logowania> Problemy z logowaniem> Nadaj nowe hasło.
Gdy wypełni ten wniosek, na ostatnim kroku proszę wejść w link z zamówieniem koperty. Wyślemy ją pocztą polską i powinna dojść do 14 dni na adres do korespondencji. Jeżeli potrzebuje go zmienić - może do nas zadzwonić na 32 357 00 69. Do momentu ponownej aktywacji usługi nie będzie miał dostępu do Moje ING.

 

Jeśli Ty jako współwłaściciel konta nie masz jeszcze swojego osobnego loginu do Mojego ING to możesz podejść osobiście do naszego oddziału. Weź ze sobą aktualny dokument tożsamości. Specjalista w oddziale wyda Ci login do Mojego ING. W ten sposób będziesz miała dostęp do konta do którego jesteś upoważniona i możesz realizować z niego przelewy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (5 856 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy