Odpowiedz

Zmiana numeru tel przez współwłaściciela

Czy można zmienić numer telefonu w bankowości internetowej przez współwłaściciela. Konto jest na meza, mąż zgubił telefon ma nowy numer ale niestety nie jest w stanie podjechać do oddziału banku czy jako współwłaściciel mogę zrobić to w imieniu męża????
Odpowiedz
0 Lajków
monisiatko18
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 618 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru tel przez współwłaściciela

@monisiatko18 Numer telefonu do autoryzacji może zmienić jedynie właściciel danego loginu/numeru lub osoba z pełnomocnictwem notarialnym do danej czynności bankowej. Może to zrobić w naszym oddziale lub przez zamówienie jednorazowego kodu do ponownej aktywacji. Jeśli mąż nie może podjechać do naszego oddziału to proponuję udać się do operatora numeru żeby wydał duplikat karty. Możliwe, że w ten sposó mąż szybciej uzyska dostęp do numeru autoryzacyjnego.


Kopertę z kodem do ponownej aktywacji i podania nowego numeru do autoryzacji mąż może zamówić wchodząc na pierwszą stronę logowania> Problemy z logowaniem> Nadaj nowe hasło.
Gdy wypełni ten wniosek, na ostatnim kroku proszę wejść w link z zamówieniem koperty. Wyślemy ją pocztą polską i powinna dojść do 14 dni na adres do korespondencji. Jeżeli potrzebuje go zmienić - może do nas zadzwonić na 32 357 00 69. Do momentu ponownej aktywacji usługi nie będzie miał dostępu do Moje ING.

 

Jeśli Ty jako współwłaściciel konta nie masz jeszcze swojego osobnego loginu do Mojego ING to możesz podejść osobiście do naszego oddziału. Weź ze sobą aktualny dokument tożsamości. Specjalista w oddziale wyda Ci login do Mojego ING. W ten sposób będziesz miała dostęp do konta do którego jesteś upoważniona i możesz realizować z niego przelewy.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 583 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy