12-09-2021 02:12
Potrzebuje instrukcji jak skorzystać z API banku celem pobrania stanu konta. Czy mógłbym prosić o wyjaśnienie lub link do zrozumiałej dokumentacji. Z góry dziękuje
13-09-2021 06:23
Przygotowaliśmy taką instrukcję. Jest dostępna na naszej stronie: https://devportal.ing.pl/#/ Dokumentacja techniczna jest zgodna ze standardem PolishAPI w wersji 2.1
21-02-2024 10:33
Na stronie devportal.ing.pl jest informacja, że aby podłączyć się do API trzeba mieć certyfikat TPP. A czy można w jakiś sposób uzyskać dostęp do danych nie będąc TPP? Chodzi mi wyłącznie o odczyt przelewów przychodzących na własne konto.
22-02-2024 10:54
Zgodnie z wymogami PSD2 tylko certyfikowane instytucje mają uprawnienia do korzystania z produkcyjnej wersji interfejsu dostępowego (OpenAPI), który dostarcza ING. Oznacza to, że każde żądanie powinno być opatrzone certyfikatem TPP wystawiony przez odpowiednie CA (Certificate Authority).
Więcej informacji znajdziesz w naszym FAQ: https://devportal.ing.pl/#/faq
26-02-2024 14:05
A czy jest jakakolwiek możliwość dostawania/pobierania na bieżąco (nie przez logowanie się na stronę i zapisywanie) przelewów przychodzących? Chodzi o obsługę sklepu internetowego gdzie może przychodzić duża ilość przelewów i trzeba je zaimportować do systemu komputerowego. Może to być np. otrzymywaniem takiej listy mailem lub pobieranie w dowolny inny sposób - tylko i wyłącznie odczyt danych.
27-02-2024 14:45
Prosimy daj znać, jakie masz u nas konto i czy korzystasz z Mojego ING czy ING Business
28-02-2024 08:49
Korzystam z Moje ING i mam Konto z Lwem Direct.
13-03-2024 11:58
Potwierdzenie przelewu możesz pobrać wyłączenie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Nie mamy usługi automatycznej wysyłki potwierdzeń na adres email itp.
Przekazałam Twoje sugestie co do takiego rozwiązania do odpowiedniej jednostki w naszym banku
14-03-2024 11:58
Na wiele nie licz. Temat poruszany tutaj od lat. ING ma gdzieś małych przedsiębiorców i wsparcie w zakresie jakichś prostych integracji.
Użycie istniejącego API jest zupełne poza zasięgiem, bo wymaga certyfikacji, etc i nie jest w przeznaczone dla klientów banków.
27-03-2024 10:37
Dzięki za informację.
Znalazłem bank w którym przysyłają mailami na bieżąco informacje o przelewach przychodzących, także temat nie aktualny.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |