Bankowość internetowa

Odpowiedz

zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

[ Edytowane ]

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem informacje ze mam isc do oddzialu i zlozyc pisemne oswiadczenie ze nie mam zainstalowanych na moim komputerze aplikacji sledzadzych (!?) - tu pracownik wymienil aplikacje min: zoom. Po tym jak poinformowalem pracownika ze posaidam zooma bo komputera uzywam rowneiz do celow sluzbowych to pracownik dodal ze bede musial zlozyc takie oswiadczenie pisaemnie. Czy ktos spotkal sie z taka sytuacja? to dla mnie kuriozum ze nie moge korzystac z konta internetowego i musze tracic dzien pracy na wizyte w oddzialach ktore sa czynne od 10 do 17. Co to ma na celu? Czy to normalne zachowanie pracownikow czy jakas sytuacja wynikajaca z niewiedzy? Co wnosi takie oswiadczenie? Prosze o odpowiedz eksperta z banku co to ma na celu.

Odpowiedz
0 Lajków
adam12343
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
28-03-2024
Wiadomość 1 z 4 (722 wyświetleń)

Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.
Odpowiedz
0 Lajków
adam12343
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
28-03-2024
Wiadomość 2 z 4 (709 wyświetleń)

Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalacja aplikacji na nowym urządzeniu (byłem wtedy nowym klientem, ciekawe jak inaczej zainstalować aplikacje niż "po raz pierwszy" jeśli jest się nowym klientem i aplikacje instaluje się w 1 dzień przy otwieraniu konta ...

 

 

Albo za pierwsze użycie BLIK też blokada, tutaj to nawet infolinia nie pomogła tylko tak samo do oddziału kazali jechać i wyjaśniać do czego tego BLIK się używa, co to za płatność itd   Tutaj tak samo traktują klienta jak idiotę.   

 

 

 

Ale jak po raz pierwszy wyślesz przelew wysokokwotowy to nagle już żadnej autoryzacji nie wymagają i puszczają tak po prostu ... na piękne oczy chyba

 

 

 

Nie pozostaje nic innego jak zmienić bank Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
b9MSJPa9brrw7BS
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
24
02-04-2023
Wiadomość 3 z 4 (657 wyświetleń)

Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

Odpowiedz
0 Lajków
b9MSJPa9brrw7BS
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
24
02-04-2023
Wiadomość 4 z 4 (655 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Numer karty oraz kod CVV

Dziękujemy za sugestię.

15-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry
We wtorek 9.04 otrzymałam decyzje ostateczna, w piątek podpisałam już umowę.
Trzymam kciuki, żeby u Państwa wszystko szybko i pomyślnie poszło

15-04-2024
Re: Numer karty oraz kod CVV

Wyobraźcie sobie jak bardzo idiotyczna jest ta argumentacja o bezpieczeństwie związanym z nieujawnianiem danych kart w APLIKACJI XD Waszak wszyscy się zgodzimy, że zdecydowanie bardziej bezpieczne jes...

15-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy