Bankowość internetowa

Odpowiedz

zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

[ Edytowane ]

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem informacje ze mam isc do oddzialu i zlozyc pisemne oswiadczenie ze nie mam zainstalowanych na moim komputerze aplikacji sledzadzych (!?) - tu pracownik wymienil aplikacje min: zoom. Po tym jak poinformowalem pracownika ze posaidam zooma bo komputera uzywam rowneiz do celow sluzbowych to pracownik dodal ze bede musial zlozyc takie oswiadczenie pisaemnie. Czy ktos spotkal sie z taka sytuacja? to dla mnie kuriozum ze nie moge korzystac z konta internetowego i musze tracic dzien pracy na wizyte w oddzialach ktore sa czynne od 10 do 17. Co to ma na celu? Czy to normalne zachowanie pracownikow czy jakas sytuacja wynikajaca z niewiedzy? Co wnosi takie oswiadczenie? Prosze o odpowiedz eksperta z banku co to ma na celu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 4 (7 624 wyświetleń)

Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (7 611 wyświetleń)

Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalacja aplikacji na nowym urządzeniu (byłem wtedy nowym klientem, ciekawe jak inaczej zainstalować aplikacje niż "po raz pierwszy" jeśli jest się nowym klientem i aplikacje instaluje się w 1 dzień przy otwieraniu konta ...

 

 

Albo za pierwsze użycie BLIK też blokada, tutaj to nawet infolinia nie pomogła tylko tak samo do oddziału kazali jechać i wyjaśniać do czego tego BLIK się używa, co to za płatność itd   Tutaj tak samo traktują klienta jak idiotę.   

 

 

 

Ale jak po raz pierwszy wyślesz przelew wysokokwotowy to nagle już żadnej autoryzacji nie wymagają i puszczają tak po prostu ... na piękne oczy chyba

 

 

 

Nie pozostaje nic innego jak zmienić bank Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
b9MSJPa9brrw7BS
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
27
02-04-2023
Wiadomość 3 z 4 (7 559 wyświetleń)

Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

Odpowiedz
0 Lajków
b9MSJPa9brrw7BS
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
27
02-04-2023
Wiadomość 4 z 4 (7 557 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.

05-04-2025
Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Witam,

odświeżam temat ponieważ mimo wyczyszczenia plików cookie i zmiany przeglądarek komunikat nadal się pojawia.

W momencie kiedy zostaje przekierowany z esklepu w celu zapłaty pojawia się okno z log

...

04-04-2025
dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

Jeśli ktoś wydaje dyspozycję wypłaty na wypadek śmierci z konta osobistego, a ma przy okazji kredyt w ING, który spłaca z tego konta, to czy dyspozycja zostanie zrealizowana, czy bank przejmie środki

...

04-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy