Odpowiedz

Ing business

Witam jestem klientem biznesowym waszego banku logując się na konto poprzez ing business tak samo w aplikacji mobilnej... moja firma zajmuję się na dużą skalę sprzedażą oraz kupnem poprzez internet, i co za tym idzie np na portalu allegro nie ma możliwości używania ing buisness moza sie logowac tylko na moje ing czy jest jakis sposob by uzywac rowniez moje ing lub aplikacjizwyklej na ing by moc placic natychmiastowo przez internet?

Odpowiedz
0 Lajków
Konasiewicz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
18-03-2017
Wiadomość 1 z 10 (17 810 wyświetleń)

Re.: Ing business

W ogóle chciałem zauważyć że konto firmowe jest internetowo bardzo okrojone... brak możliwości płatności BLIK brak możliwości robienia natychmiastowych przelewów przez PAYu brak przelewów przez dot pay brak mozliwosc szybkich przelewów przez przelewy24
Konasiewicz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
18-03-2017
Wiadomość 2 z 10 (17 809 wyświetleń)

Re.: Ing business

Obecnie nie są prowadzone prace nad przelewami bezpośrednimi z systemu ING Business.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 3 z 10 (17 715 wyświetleń)

Re.: Ing business

Dzień dobry, jako że minęło już ponad 1,5 roku od odpowiedzi to chciałbym ponowić pytanie:

Czy posiadając konto ING Business (spółka kapitałowa) jest jakikolwiek sposób na płatności on-line np. przy zakupach przez internet? PayU, DotPay, Przelewy24, Blik - cokolwiek, jakiekolwiek przelewy bezpośrednie?

Pozdrawiam

Tomizna
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
16-10-2018
Wiadomość 4 z 10 (15 964 wyświetleń)

Re.: Ing business

Chciałabym Ci pomóc, ale w dalszym ciągu nie wspieramy tej metody szybkich płatności.
Obecnie możesz wybrać opcję zapłaty kartą na stronach internetowych.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 5 z 10 (15 908 wyświetleń)

Re.: Ing business

a jak teraz sprawa wygląda?

da się przez blik, czy szybki przelew (a właściwie czy będzie się dało?)

bo faktycznie zastanawiam się nad zmianą banku, w innych kontach korporacyjnych nie ma takiego problemu

ale kiedyś w końcu irytacja weźmie górę nad papierologią i całą tą mase subkont się przeniesie

krzhol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
16-07-2020
Wiadomość 6 z 10 (13 197 wyświetleń)

Re: Re.: Ing business

Przykro mi, ale dla klientów korporacyjnych nie udostępniliśmy takiej usługi Emotikon: Smutny 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 7 z 10 (13 134 wyświetleń)

Re: Re.: Ing business

[ Edytowane ]

Dzień dobry, czy taka opcja została juz wprowadzona? Przecież wszystkie banki już to  posiadają, przenosząc konto do Państwa, w życiu bym się nie spodziewał, że nie ma podstawowej opcji w dzisiejszych czasach...

Odpowiedz
0 Lajków
Madronek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-02-2022
Wiadomość 8 z 10 (9 818 wyświetleń)

Re: Re.: Ing business

Nie, obecnie nic się nie zmieniło w tym zakresie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 9 z 10 (9 751 wyświetleń)

Re: Re.: Ing business

To jest po prostu śmieszne... żeby takiej podstawowej funkcji nie było w 2022 roku...

Odpowiedz
0 Lajków
morawcik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-04-2022
Wiadomość 10 z 10 (8 463 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy