01-06-2020 08:41 | Edytowano: 01-06-2020 08:42
@kamilchm Jeszcze nie, ale projekt jest już na ukończeniu. Na pewno będziemy informować o tym w aktualnościach
02-03-2022 17:43
04-03-2022 08:31
Karol2, przykro nam, że masz takie doświadczenie z systemem Nasz program nie jest wersją testową. Zawsze merytorycznie jest weryfikowany przez naszych ekspertów.
Odnośnie błędów z deklaracjami ZUS, nie wynikały one tylko i wyłącznie z winy systemu - związane były z niejasnymi przepisami nowego ładu, które staraliśmy się systematycznie wprowadzać do portalu.
Wszystkie zgłoszenia naszych klientów są przyjmowane przez zespół wsparcia i przekazywane do weryfikacji programistów. W mejlach podpisujemy się jako Zespół ING Księgowość, ponieważ jest to wymaganie stawiane przez politykę banku.
Niestety przez Forum nie jesteśmy w stanie zweryfikować jakie problemy zgłaszałeś i na jakim etapie jest ich rozwiązanie. Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami: wsparcie@ingksiegowosc.pl lub zadzwoń +48 32 357 88 77.
21-02-2024 13:06
22-02-2024 14:41
Dziękujemy za informację i Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |