01-06-2020 08:41 | Edytowano: 01-06-2020 08:42
@kamilchm Jeszcze nie, ale projekt jest już na ukończeniu. Na pewno będziemy informować o tym w aktualnościach ![]()
02-03-2022 17:43
04-03-2022 08:31
Karol2, przykro nam, że masz takie doświadczenie z systemem
Nasz program nie jest wersją testową. Zawsze merytorycznie jest weryfikowany przez naszych ekspertów.
Odnośnie błędów z deklaracjami ZUS, nie wynikały one tylko i wyłącznie z winy systemu - związane były z niejasnymi przepisami nowego ładu, które staraliśmy się systematycznie wprowadzać do portalu.
Wszystkie zgłoszenia naszych klientów są przyjmowane przez zespół wsparcia i przekazywane do weryfikacji programistów. W mejlach podpisujemy się jako Zespół ING Księgowość, ponieważ jest to wymaganie stawiane przez politykę banku.
Niestety przez Forum nie jesteśmy w stanie zweryfikować jakie problemy zgłaszałeś i na jakim etapie jest ich rozwiązanie. Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami: wsparcie@ingksiegowosc.pl lub zadzwoń +48 32 357 88 77.
21-02-2024 13:06
22-02-2024 14:41
Dziękujemy za informację i Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |