18-04-2016 11:22
Po wybraniu zakładki Odbiorcy -> wybierzesz danego odbiorcę, to pojawią się ostatnie przelewy wykonane do tego kontrahenta. Po kliknięciu Ponów przelew zaciągną się wszystkie dane z tej transakcji. Możesz ponownie wysłać ten sam przelew.
Bierzemy pod uwagę wszystkie sugestie, staramy się pogodzić oczekiwania różnych użytkowników. Zdajemy też sobie sprawę, że nie każdy lubi nowości i potrzeba czasu, żeby przekonać się do zmian. Mamy nadzieję, że kiedy lepiej poznasz system, zmienisz zdanie i przekonasz się do nowego systemu.
29-04-2016 12:57
Niestety brak przelewów zdefiniowanych , brak podziału odbiorców w grupach - tak jak miałem to w poprzedniej wersji to elementy które bardzo utrudniają normalne korzystanie z konta.
Przy wykonywaniu kilkudziesięciu przelewów miesięcznie to dla mnie wielki problem i przede wszystkim czasochłonny. i bardzo łatwo coś pominąć.
Nowa wersja to dodatkowo wiele "wodotrysków" które utrudniają życie.
Moja mama , która ma 70 lat nie jest w stanie przestawić się na nowa wersję i poprosiłą mnie o zmianę banku z prostszą wizualizacją konta.
Ja z racji wyzej opisanych elementów niestety też skłaniam się do zmiany banku chociaż z ING jestem związany przez wiele lat.Nie jest to tylko moje zdanie ale tez moich znajomych.
CZĘSTO LEPSZE JEST WROGIEM DOBREGO.
Proszę się nad tym zastanowic przy tych modyfikacjach , przy tak wielkiej zmianie pozostawienie tych elementów chyba nie jest problemem informatycznym . Z tego co widzę nie jestem osamotniony w tym temacie również na forum.
30-04-2016 15:25
Moje ING to system w trakcje wdrożenia i ewolucji. Pracując nad różnego rodzaju rozwiązaniami staramy się spełnić oczekiwania naszych klientów. Każda sugestia użytkowników jest przekazywana i analizowana przez zespół projektantów. Wdrożenia nowych elementów i funkcjonalności następują na bieżąco. Udostępnienie systemu nie zakończyło prac projektowych. Zbudowaliśmy i udostępniliśmy fundament, wokół którego budujemy pozostałą architekturę naszej nowej bankowości. Rozumiemy, że zmiany nie zawsze są przyjmowane pozytywnie, jednakże, aby móc się rozwijać, oferować nowe usługi i sprostać nowym standardom, zmiany są nieuniknione. Aby ułatwić użytkownikom przyzwyczajenie się do nowości, pozostawiliśmy INGBankOnLine na czas tego wdrożenia.
03-05-2016 13:55
"aby móc się rozwijać, oferować nowe usługi i sprostać nowym standardom, zmiany są nieuniknione"
Proszę przy tym rozwijaniu się i oferowaniu nowych usług nie zapominać o tym co było dobre.
09-05-2016 09:07
MirosławP pisze:Zbudowaliśmy i udostępniliśmy fundament, wokół którego budujemy pozostałą architekturę naszej nowej bankowości.
Wielokrotnie poruszany temat nieergonomicznosci interfejsu - zla ogranizacja tresci na ekranie, dwukrotnie dluzszy czas wykonania przelewu na urzadzeniu mobilnym w porownaniu do poprzedniej aplikacji. Jak mozna budowac cos co w zalozeniu ma byc lepsze na slabych fundamentach.
Na deser decyzja o wprowadzeniu prowizji za wyplate z bankomatow obcych i efekt jest jaki jest - ucieklem z banku, ktory przez wiele lat wychwalalem i polecalem znajomym. I nie jestem jedynym takim przypadkiem.
Gratuluje transparentnosci (a wlasciwie jej braku) i ignorancji!
03-07-2016 23:27
04-07-2016 07:24
Aby ułatwić użytkownikom przyzwyczajenie się do nowości, pozostawiliśmy INGBankOnLine na czas tego wdrożenia.
Pozostawiliście INGOnline aby nie było katastrofy po wprowadzeniu nowego systemu ! Sami nie wiecie co jeszcze nie działa i od użytkowników na forum wymagacie aby wam podpowiadali .
04-07-2016 10:33
"Aby ułatwić użytkownikom przyzwyczajenie się do nowości, pozostawiliśmy INGBankOnLine na czas tego wdrożenia"
Brzmi to w prosty sposób tak. To co nam nie wyszlo w drożeniu nowego interfejsu niestety musicie klienci zaakceptowac , a my Wam na to dajemy łaskawie rok.
Właśnie stracilem juz w starej wersji grupy przelewów na których mi zależało chociaz rok nie minął i chyba czs opuścić ten bank.
Pozdrawiam wytrwałych.
04-07-2016 11:07
Trzeba być ślepym i głuchym aby nie słyszeć negatywnych opini o swoim produkcie . Kasa wyłożona ,a efekt mizerny. Wasz cyrk wasze małpy ... Zadziwia mnie jednak wasza nonszalancja ! Nadchodzą chyba ciężkie czasy dla bankowości w Polsce , a Wy zamiast dbać o swoich klientów odpychacie ich na siłę . Więc nie ma sensu dalej z Wami dyskutować ! Życzę zadowolenia z pracy informatyków pracujących przy nowym systemie ING .
04-07-2016 11:30
Eeee tam . Tysiąc kont w jedną czy w drugą stronę . To nie powód do zmartwień dla korporacji ogólnoświatowej ING , młodzi którzy nie mogą się zalogować do nowej wersji na swych starych komórkach bo za mało pamięci operacyjnej - nie niech sobie kupią Blacberry za 2000 zl albo pójdą do innego banku. A starsi - no cóz nie dorosli do tych czasów , nie wsiedli do tego pociągu , nie każdy musi miec konto w ING - przecież są inne banki.
CZY NAPRAWDĘ NIKT Z WŁADNYCH W TYM BANKU TEGO NIE CZYTA !!!! TYLE NEGATYWNYCH KOMENTARZY O TYM "UNOWOCZEŚNIENIU" !!!
Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |