Odpowiedz

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

Po wybraniu zakładki Odbiorcy -> wybierzesz danego odbiorcę, to pojawią się ostatnie przelewy wykonane do tego kontrahenta. Po kliknięciu Ponów przelew zaciągną się wszystkie dane z tej transakcji. Możesz ponownie wysłać ten sam przelew.

Bierzemy pod uwagę wszystkie sugestie, staramy się pogodzić oczekiwania różnych użytkowników. Zdajemy też sobie sprawę, że nie każdy lubi nowości i potrzeba czasu, żeby przekonać się do zmian. Mamy nadzieję, że kiedy lepiej poznasz system, zmienisz zdanie i przekonasz się do nowego systemu. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
140
04-09-2015
Wiadomość 11 z 24 (25 913 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

Niestety brak przelewów zdefiniowanych , brak podziału odbiorców w grupach - tak jak miałem to w poprzedniej wersji to elementy które bardzo utrudniają normalne korzystanie z konta.

Przy wykonywaniu kilkudziesięciu przelewów miesięcznie to dla mnie wielki problem i przede wszystkim czasochłonny. i bardzo łatwo coś pominąć.

Nowa wersja to dodatkowo wiele "wodotrysków" które utrudniają życie.

Moja mama , która ma 70 lat nie jest w stanie przestawić się na nowa wersję i poprosiłą mnie o zmianę banku z prostszą wizualizacją konta.

Ja z racji wyzej opisanych elementów niestety też skłaniam się do zmiany banku chociaż z ING jestem związany przez wiele lat.Nie jest to tylko moje zdanie ale tez moich znajomych.

CZĘSTO LEPSZE JEST WROGIEM DOBREGO.

Proszę się nad tym zastanowic przy tych modyfikacjach , przy tak wielkiej zmianie pozostawienie tych elementów chyba nie jest problemem informatycznym . Z tego co widzę nie jestem osamotniony w tym temacie również na forum.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofP5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
29-04-2016
Wiadomość 12 z 24 (25 801 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

Moje ING to system w trakcje wdrożenia i ewolucji. Pracując nad różnego rodzaju rozwiązaniami staramy się spełnić oczekiwania naszych klientów. Każda sugestia użytkowników jest przekazywana i analizowana przez zespół projektantów. Wdrożenia nowych elementów i funkcjonalności następują na bieżąco. Udostępnienie systemu nie zakończyło prac projektowych. Zbudowaliśmy i udostępniliśmy fundament, wokół którego budujemy pozostałą architekturę naszej nowej bankowości. Rozumiemy, że zmiany nie zawsze są przyjmowane pozytywnie, jednakże, aby móc się rozwijać, oferować nowe usługi i sprostać nowym standardom, zmiany są nieuniknione. Aby ułatwić użytkownikom przyzwyczajenie się do nowości, pozostawiliśmy INGBankOnLine na czas tego wdrożenia.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 24 (25 757 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

"aby móc się rozwijać, oferować nowe usługi i sprostać nowym standardom, zmiany są nieuniknione"

 

Proszę przy tym rozwijaniu się i oferowaniu nowych usług nie zapominać o tym co było dobre.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofP5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
29-04-2016
Wiadomość 14 z 24 (25 698 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?


MirosławP pisze:

Zbudowaliśmy i udostępniliśmy fundament, wokół którego budujemy pozostałą architekturę naszej nowej bankowości.


 

Wielokrotnie poruszany temat nieergonomicznosci interfejsu - zla ogranizacja tresci na ekranie, dwukrotnie dluzszy czas wykonania przelewu na urzadzeniu mobilnym w porownaniu do poprzedniej aplikacji. Jak mozna budowac cos co w zalozeniu ma byc lepsze na slabych fundamentach. 

Na deser decyzja o wprowadzeniu prowizji za wyplate z bankomatow obcych i efekt jest jaki jest - ucieklem z banku, ktory przez wiele lat wychwalalem i polecalem znajomym. I nie jestem jedynym takim przypadkiem.

Gratuluje transparentnosci (a wlasciwie jej braku) i ignorancji!

Odpowiedz
0 Lajków
ellukes
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
45
25-11-2015
Wiadomość 15 z 24 (25 623 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

W pełni się zgadzam z tą opinią. Funkcja przelewów wzorcowych, powinna być jak najbardziej przywrócona.
Odpowiedz
0 Lajków
Raciborski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
05-01-2016
Wiadomość 16 z 24 (24 739 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?


 Aby ułatwić użytkownikom przyzwyczajenie się do nowości, pozostawiliśmy INGBankOnLine na czas tego wdrożenia.

Pozostawiliście INGOnline aby nie było katastrofy po wprowadzeniu nowego systemu ! Sami nie wiecie co jeszcze nie działa i od użytkowników na forum wymagacie aby wam podpowiadali .

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 17 z 24 (24 705 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

"Aby ułatwić użytkownikom przyzwyczajenie się do nowości, pozostawiliśmy INGBankOnLine na czas tego wdrożenia"

 

Brzmi to w prosty sposób tak. To co nam nie wyszlo w drożeniu nowego interfejsu niestety musicie klienci zaakceptowac , a my Wam na to dajemy łaskawie rok.

Właśnie stracilem juz w starej wersji grupy przelewów na których mi zależało chociaz rok nie minął i chyba czs opuścić ten bank.

Pozdrawiam wytrwałych.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofP5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
29-04-2016
Wiadomość 18 z 24 (24 669 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

Trzeba być ślepym i głuchym aby nie słyszeć negatywnych opini o swoim produkcie . Kasa wyłożona ,a efekt mizerny. Wasz cyrk wasze małpy ... Zadziwia mnie jednak wasza nonszalancja ! Nadchodzą chyba ciężkie czasy dla bankowości w Polsce , a Wy zamiast dbać o swoich klientów odpychacie ich na siłę . Więc nie ma sensu dalej z Wami dyskutować ! Życzę zadowolenia z pracy informatyków pracujących przy nowym systemie ING .

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 19 z 24 (24 655 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

Eeee tam . Tysiąc kont w jedną czy w drugą stronę . To nie powód do zmartwień dla korporacji ogólnoświatowej ING , młodzi którzy nie mogą się zalogować do nowej wersji na swych starych komórkach bo za mało pamięci operacyjnej - nie niech sobie kupią Blacberry  za 2000 zl albo pójdą do innego banku. A starsi - no cóz nie dorosli do tych czasów , nie wsiedli do tego pociągu , nie każdy musi miec konto w ING - przecież są inne banki.

CZY NAPRAWDĘ NIKT Z WŁADNYCH W TYM BANKU TEGO NIE CZYTA !!!! TYLE NEGATYWNYCH KOMENTARZY O TYM "UNOWOCZEŚNIENIU" !!!

 

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofP5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
29-04-2016
Wiadomość 20 z 24 (24 641 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ubezpieczenie spłaty - zmiana wariantu ubezpieczenia

Cześć!

 

Czy jest możliwość zmiany wariantu ubezpieczenia, aby np. zrezygnować z ubezpieczania utraty pracy i zostawić na życie, bez łamania zapisów umowy dot. zwiększenia marży o 0,4%? Ubezpieczenie i

...

04-12-2022
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ma absolutnie sensu nic czyścić, ani instalować od nowa. U mnie problemy występują na nowym S22+, więc to problem po stronie ING, a nie naszych telefonów.

03-12-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy