18-04-2016 11:22
Po wybraniu zakładki Odbiorcy -> wybierzesz danego odbiorcę, to pojawią się ostatnie przelewy wykonane do tego kontrahenta. Po kliknięciu Ponów przelew zaciągną się wszystkie dane z tej transakcji. Możesz ponownie wysłać ten sam przelew.
Bierzemy pod uwagę wszystkie sugestie, staramy się pogodzić oczekiwania różnych użytkowników. Zdajemy też sobie sprawę, że nie każdy lubi nowości i potrzeba czasu, żeby przekonać się do zmian. Mamy nadzieję, że kiedy lepiej poznasz system, zmienisz zdanie i przekonasz się do nowego systemu.
29-04-2016 12:57
Niestety brak przelewów zdefiniowanych , brak podziału odbiorców w grupach - tak jak miałem to w poprzedniej wersji to elementy które bardzo utrudniają normalne korzystanie z konta.
Przy wykonywaniu kilkudziesięciu przelewów miesięcznie to dla mnie wielki problem i przede wszystkim czasochłonny. i bardzo łatwo coś pominąć.
Nowa wersja to dodatkowo wiele "wodotrysków" które utrudniają życie.
Moja mama , która ma 70 lat nie jest w stanie przestawić się na nowa wersję i poprosiłą mnie o zmianę banku z prostszą wizualizacją konta.
Ja z racji wyzej opisanych elementów niestety też skłaniam się do zmiany banku chociaż z ING jestem związany przez wiele lat.Nie jest to tylko moje zdanie ale tez moich znajomych.
CZĘSTO LEPSZE JEST WROGIEM DOBREGO.
Proszę się nad tym zastanowic przy tych modyfikacjach , przy tak wielkiej zmianie pozostawienie tych elementów chyba nie jest problemem informatycznym . Z tego co widzę nie jestem osamotniony w tym temacie również na forum.
30-04-2016 15:25
Moje ING to system w trakcje wdrożenia i ewolucji. Pracując nad różnego rodzaju rozwiązaniami staramy się spełnić oczekiwania naszych klientów. Każda sugestia użytkowników jest przekazywana i analizowana przez zespół projektantów. Wdrożenia nowych elementów i funkcjonalności następują na bieżąco. Udostępnienie systemu nie zakończyło prac projektowych. Zbudowaliśmy i udostępniliśmy fundament, wokół którego budujemy pozostałą architekturę naszej nowej bankowości. Rozumiemy, że zmiany nie zawsze są przyjmowane pozytywnie, jednakże, aby móc się rozwijać, oferować nowe usługi i sprostać nowym standardom, zmiany są nieuniknione. Aby ułatwić użytkownikom przyzwyczajenie się do nowości, pozostawiliśmy INGBankOnLine na czas tego wdrożenia.
03-05-2016 13:55
"aby móc się rozwijać, oferować nowe usługi i sprostać nowym standardom, zmiany są nieuniknione"
Proszę przy tym rozwijaniu się i oferowaniu nowych usług nie zapominać o tym co było dobre.
09-05-2016 09:07
MirosławP pisze:Zbudowaliśmy i udostępniliśmy fundament, wokół którego budujemy pozostałą architekturę naszej nowej bankowości.
Wielokrotnie poruszany temat nieergonomicznosci interfejsu - zla ogranizacja tresci na ekranie, dwukrotnie dluzszy czas wykonania przelewu na urzadzeniu mobilnym w porownaniu do poprzedniej aplikacji. Jak mozna budowac cos co w zalozeniu ma byc lepsze na slabych fundamentach.
Na deser decyzja o wprowadzeniu prowizji za wyplate z bankomatow obcych i efekt jest jaki jest - ucieklem z banku, ktory przez wiele lat wychwalalem i polecalem znajomym. I nie jestem jedynym takim przypadkiem.
Gratuluje transparentnosci (a wlasciwie jej braku) i ignorancji!
03-07-2016 23:27
04-07-2016 07:24
Aby ułatwić użytkownikom przyzwyczajenie się do nowości, pozostawiliśmy INGBankOnLine na czas tego wdrożenia.
Pozostawiliście INGOnline aby nie było katastrofy po wprowadzeniu nowego systemu ! Sami nie wiecie co jeszcze nie działa i od użytkowników na forum wymagacie aby wam podpowiadali .
04-07-2016 10:33
"Aby ułatwić użytkownikom przyzwyczajenie się do nowości, pozostawiliśmy INGBankOnLine na czas tego wdrożenia"
Brzmi to w prosty sposób tak. To co nam nie wyszlo w drożeniu nowego interfejsu niestety musicie klienci zaakceptowac , a my Wam na to dajemy łaskawie rok.
Właśnie stracilem juz w starej wersji grupy przelewów na których mi zależało chociaz rok nie minął i chyba czs opuścić ten bank.
Pozdrawiam wytrwałych.
04-07-2016 11:07
Trzeba być ślepym i głuchym aby nie słyszeć negatywnych opini o swoim produkcie . Kasa wyłożona ,a efekt mizerny. Wasz cyrk wasze małpy ... Zadziwia mnie jednak wasza nonszalancja ! Nadchodzą chyba ciężkie czasy dla bankowości w Polsce , a Wy zamiast dbać o swoich klientów odpychacie ich na siłę . Więc nie ma sensu dalej z Wami dyskutować ! Życzę zadowolenia z pracy informatyków pracujących przy nowym systemie ING .
04-07-2016 11:30
Eeee tam . Tysiąc kont w jedną czy w drugą stronę . To nie powód do zmartwień dla korporacji ogólnoświatowej ING , młodzi którzy nie mogą się zalogować do nowej wersji na swych starych komórkach bo za mało pamięci operacyjnej - nie niech sobie kupią Blacberry za 2000 zl albo pójdą do innego banku. A starsi - no cóz nie dorosli do tych czasów , nie wsiedli do tego pociągu , nie każdy musi miec konto w ING - przecież są inne banki.
CZY NAPRAWDĘ NIKT Z WŁADNYCH W TYM BANKU TEGO NIE CZYTA !!!! TYLE NEGATYWNYCH KOMENTARZY O TYM "UNOWOCZEŚNIENIU" !!!
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |