19-12-2021 12:00
Jak w tytule - zgłosiłem false positive do ESETa ale jednak może warto zobaczyć czy coś nie jest na rzeczy.
19-12-2021 17:30
20-12-2021 09:09
Identyczna sytuacja występuje u mnie. Co ciekawe na obu stanowiskach mam tę sama wersje eseta(z wykonana aktualizacja) i na jednym PC komunikat się pojawia a na drugim nie. Jak rozwiązać ten problem?
20-12-2021 13:15
Adres mojeing.pl jest serwisem należącym do ING Banku Śląskiego i jest zabezpieczony certyfikatem SSL. Niektóre programy antywirusowe mogą błędnie wskazywać nasz serwis jako niebezpieczny. Po każdym tego typu zgłoszeniu kontaktujemy się z dostawcą rozwiązania antywirusowego z prośbą o ponowną weryfikację naszego adresu. Proszę, prześlij nam zrzut ekranu z widocznym błędem w Twoim antywirusie. Przekażemy zgłoszenie do odpowiedniego zespołu.
21-12-2021 14:11
Witam,
na chwilę obecną wydaje się, że sytuacja wróciła do normy (przynajmniej u mnie). Mogę obecnie wybrać wszystkie opcje spośród "Oferta ING", strona Banku nie jest blokowana i nie powoduje logowania zdarzenia w programie antywirusowym.
Jeśli chodzi o zrzut ekranu - to mam taki sprzed 2 dni (w załączeniu).
Pozdrawiam.
22-12-2021 14:25
Cieszę się, że możesz ponownie bez kłopotu korzystać z Mojego ING. Wyjaśniamy na bieżąco te trudności w korzystaniu z naszej bankowości z programami antywirusowymi, które nam zgłaszacie.
30-12-2021 22:45
U mnie już też jest OK, dzięki
Nawet jeśli posiadany przeze mnie aktualnie dowód osobisty jest ważny jeszcze ponad 30 dni?
Przecież Jest to mój aktualny dokument, więc nie rozumiem w czym problem - nie napisałem przecież że mój akt
... 29-04-2024Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.
Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |