05-12-2018 15:38
Po otrzymaniu SMSa z kodem do logowania (drugi), przeglądarka Safari na Macu automatycznie rozpoznaje z aplikacji Messages otrzymany kod autoryzacyjny i podpowiada wpisanie go do właściwego okienka w formularzu bankowości elektronicznej.
Chciałbym, aby SMS z kodem do autoryzacji przelewów (pierwszy) również był sformatowany w taki sposób, aby umożliwiał przeglądarce Safari rozpoznanie go i podpowiadał automatyczne wypełnienie pola w formularzu.
Przypuszczam, że może chodzić o brak spacji między kodem a trzema gwiazdkami --- jak zaznaczone. W przypadku kodu do logowania taki odstęp jest.
06-12-2018 15:44
@marekkowalczyk nie planujemy zmiany w tym formacie. My nie chcemy, aby kody przepisywały się samodzielnie. Przepisując kod sprawdzasz, jakiej transakcji kod dotyczy. Masz świadomość wykonanej czynności i na tym nam zależy.
30-12-2018 15:15
Ooo tak zdecydowanie PROSZĘ zmieńcie to.
Kto będzie chciał to i tak sobie sprawdzi, pozostałym osobom utrudniacie życie.
30-12-2018 15:20
@dawidd niestety nie masz racji. Automatyczne uzupełnienie kodem spowoduje "automatyczne kliknięcie" dyspozycji. Nie planujemy takiej zmiany.
30-12-2018 15:22
Nie do końca automatycznie.
Najpierw wyświetli podpowiedź i dopiero jak się na nią kliknie to kod zostanie przepisany. A następnie trzeba kliknąć kontynuuj.
01-01-2019 16:06
11-01-2019 09:15
@marekkowalczyk Przepraszamy, oczywiście masz rację nic się nie dzieje „automatycznie”. Trzeba kliknąć manualnie. I wtedy po manualnym kliknięciu kod wpisuje się automatycznie.
@dawidd Niestety nie możemy spełnić Twojej prośby. Kody SMS są podstawową metodą zabezpieczenia transakcji i jako bank nie możemy pozwolić na nieczytanie smsów z kodami.
Odnośnie ujednolicenia metody autoryzacji przy Moim ING i ING Business na razie nie mamy tego w planach.
28-03-2019 21:18
Dzień dobry,
Z tego co widziałem przez dłuższy czas autouzupełnianie działało... Przestało jakiś czas temu, czy będzie przywrócone?
Pozdrawiam
KJ.
29-03-2019 09:26
@KJ w tym temacie odpisałam tutaj https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Autouzupe%C5%82nianie-kodu-z-SMS-w-...
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |