05-12-2018 15:38
Po otrzymaniu SMSa z kodem do logowania (drugi), przeglądarka Safari na Macu automatycznie rozpoznaje z aplikacji Messages otrzymany kod autoryzacyjny i podpowiada wpisanie go do właściwego okienka w formularzu bankowości elektronicznej.
Chciałbym, aby SMS z kodem do autoryzacji przelewów (pierwszy) również był sformatowany w taki sposób, aby umożliwiał przeglądarce Safari rozpoznanie go i podpowiadał automatyczne wypełnienie pola w formularzu.
Przypuszczam, że może chodzić o brak spacji między kodem a trzema gwiazdkami --- jak zaznaczone. W przypadku kodu do logowania taki odstęp jest.
06-12-2018 15:44
@marekkowalczyk nie planujemy zmiany w tym formacie. My nie chcemy, aby kody przepisywały się samodzielnie. Przepisując kod sprawdzasz, jakiej transakcji kod dotyczy. Masz świadomość wykonanej czynności i na tym nam zależy.
30-12-2018 15:15
Ooo tak zdecydowanie PROSZĘ zmieńcie to.
Kto będzie chciał to i tak sobie sprawdzi, pozostałym osobom utrudniacie życie.
30-12-2018 15:20
@dawidd niestety nie masz racji. Automatyczne uzupełnienie kodem spowoduje "automatyczne kliknięcie" dyspozycji. Nie planujemy takiej zmiany.
30-12-2018 15:22
Nie do końca automatycznie.
Najpierw wyświetli podpowiedź i dopiero jak się na nią kliknie to kod zostanie przepisany. A następnie trzeba kliknąć kontynuuj.
01-01-2019 16:06
11-01-2019 09:15
@marekkowalczyk Przepraszamy, oczywiście masz rację nic się nie dzieje „automatycznie”. Trzeba kliknąć manualnie. I wtedy po manualnym kliknięciu kod wpisuje się automatycznie.
@dawidd Niestety nie możemy spełnić Twojej prośby. Kody SMS są podstawową metodą zabezpieczenia transakcji i jako bank nie możemy pozwolić na nieczytanie smsów z kodami.
Odnośnie ujednolicenia metody autoryzacji przy Moim ING i ING Business na razie nie mamy tego w planach.
28-03-2019 21:18
Dzień dobry,
Z tego co widziałem przez dłuższy czas autouzupełnianie działało... Przestało jakiś czas temu, czy będzie przywrócone?
Pozdrawiam
KJ.
29-03-2019 09:26
@KJ w tym temacie odpisałam tutaj https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Autouzupe%C5%82nianie-kodu-z-SMS-w-...
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |