29-11-2019 16:09
Witam,
proszę o pomoc w utworzeniu poprawnego pliku PLI dla płatności Split Payment. Obecnie utworzony przeze mnie plik, podczas próby importu do paczki przelewów, krzyczy Nieprawidłowy format Elixir ...
Przejrzałem dokumentację, sprawdziłem już chyba wszystko ... albo już nie widzę swojego błędu ... dlatego proszę o pomoc kogoś obeznanego w temacie aby zerknął w strukturę mojego pliku
Pliku załączyć mi się nie udało ale zawartość wrzuciłem pod linkiem:
02-12-2019 09:46
@zygmunt56 Przykro mi, ale obecnie nie ma możliwości tworzenia paczek w Split Payment oraz importowania plików w tym formacie. Przekazałem Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu. Możliwe, że udostępnimy taką opcję w przyszłości.
02-12-2019 09:58
To trochę słabo ...
Znalazłem dokumentację Opis formatów plików importu i eksportu wykorzystywanych w ING Business i tam przy imporcie plików PLI jest możliwość definiowania płatności Split Payment, czy ciężko byłoby również te funkcję zaimplementować w Moje ING nie business ? Tym bardziej, że tam ta opcja dostępna jest już od 1 listopada 2018 r.
02-12-2019 16:18
@zygmunt56 Obecnie nie mamy takiej możliwości. Pracujemy nad udostępnieniem takiej funkcjonalności. Będziemy informować o terminie wprowadzenia rozwiązania.
09-07-2020 11:58
Witam
Przykro mi to stwierdzić ale jesteście bankiem który tak olewa potrzeby swoich klientów jak mało który bank. Na nasze zapytania odpowiadacie że nie ma i może kiedyś będzie. Nie szanujecie naszego czasu ( na ręczne wklepywanie przelewów tracimy po kilka godzin w miesiącu razy pewnie kilka tysięcy użytkowników). Dla średnio ogarniętego programisty (biorąc pod uwagę że w Ing Business takie rozwiązanie jest to od prawie dwóch lat) implementacja takiej funkcji to kilka godzin pracy. Dużo więcej czasu tracicie na odpisywanie rozżalonym klientom na takie zapytania jak to. Nie wiem czy nasze prośby są ignorowane już na etapie rozmowy z konsultantem, czy na wyższych szczeblach trafiają ja jakiś beton. Ja osobiście pomimo kilkuletniej współpracy zaczynam rozglądać się za innym bankiem. Myślę że wielu innych użytkowników zrobi (o ile już nie zrobiło) to samo. A może skoro banku nie stać na to, żeby sfinansować kilka godzin pracy programisty, to apeluję do użytkowników którym ta funkcjonalność jest potrzebna o organizację zrzutki do "puszki".
Jeśli funkcjonalności jeszcze nie ma to proszę nie tracić czasu na odpisywanie na moją wiadomość tylko przekazać ją do kompetentnej w tych sprawach osoby.
Pozdrawiam
Mocno wkur....y klient
P.S.
Powyższą wiadomość/prośbę/apel będę rozpowszechniał we wszystkich możliwych miejscach w internecie w których klienci pytają o tą funkcjonalność.
08-10-2020 07:36
A kiedy będziecie mieć taką możliwość? Przecież tak się nie da pracować.
Bez potrzeby marnowany czas. Każdy przelew trzeba ręcznie wprowadzać. Przy dwudziestu przelewach to nieraz pół dnia schodzi ponieważ jakiś inteligentny "ekspert" ustawił sesję na 5 minut. Nieraz zadzwoni tel. i jak się nie zdążyło dodać przelewu to trzeba zaczynać od nowa. Dodatkowo przelewów "split payment" nie można edytować.
09-10-2020 11:02
Na Twoje pytanie odpowiedziałam pod Twoim wpisem, w tym miejscu.
13-07-2021 16:10
Też mam problem.
Komunikuje się z bankiem od kilku lat i mają to ...............
13-07-2021 16:18
13-07-2021 16:18
Dzień dobry.
Kiedy będą dostępne paczki przelewów w w formie split payment w moje ing ??????????
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |