14-07-2021 16:24
Pracujemy nad udostępnieniem w Moim ING paczek przelewów z wykorzystaniem mechanizmu Split Payment.
Jak tylko nam się to uda - będziemy informować ☺
06-10-2021 13:39
Trafiłem tutaj szukając odpowiedzi dlaczego nie mogę poprawnie zaimportować do paczki przelewu w MPP z uwagi na to, że Klient chciałby mieć taką funkcjonalność w swoim programie księgowym. Widzę jednak, że temat pojawił się już w listopadzie 2019, minęły 2 lata, i nadal ugór i susza w systemie transakcyjnym banku, którego również jestem klientem. Nie liczę na to, że akurat mój głos coś zmieni w tej sytuacji, ale... ;-)
11-10-2021 12:31
alopot1385, dziękujemy za głos w sprawie Nadal pracujemy nad wprowadzeniem możliwości importowania transakcji split payment w paczkach przelewów. Damy znać, kiedy uda nam się udostępnić tę opcję.
12-03-2022 08:29
Założyłem oddzielny wątek w tym temacie, ale dopiszę się też tutaj i powiem tylko tyle, że to żałosne. Co więcej zgłaszałem tą potrzebę już kilkukrotnie i telefonicznie i przez "napisz do nas" i oddźwięk jest taki sam jak wynika to z całego tego wątku...
4 lata pracują nad tym, żeby walidator przeczytał przelew gdzie zamiast "51" jest "53" i obsłużył to jako split payment, czyli wystarczy skopiować odpowiedni kawałek kodu z funkcjonalności, która działa w ING Business.
Jest też druga opcja, że nic nie trzeba poprawiać w kodzie tylko po prostu włączyć tą funkcjonalność dla tego typu rachunków, czyli jest to działanie zamierzone i z premedytacją jesteśmy oszukiwani przez Bank.
Co ciekawe dopytując kiedyś czy to jest naprawdę tak mało popularna potrzeba, otrzymałem informację na infolinii, że klienci nie zgłaszają potrzeb w tym zakresie. Na to forum trafiłem dopiero dziś, więc ślepo wierzyłem, że odpowiedź z infolinii jest rzetelna.
Z drugiej strony patrząc to może była to rzetelna odpowiedź, bo nie jest powiedziane, że te postulaty trafiają gdziekolwiek wyżej i tak to wygląda patrząc na ten wątek. Bo nie wiem jak trzeba pracować, żeby tak "skomplikowaną" modyfikację kodu robić przez tyle lat.
22-03-2022 16:14
Odpowiedź na Twoją wiadomość przekazaliśmy tutaj https://spolecznosc.ing.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Paczki-przelew%C3%B3w-i-podzielona-p%C5...
Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |