14-07-2021 16:24
Pracujemy nad udostępnieniem w Moim ING paczek przelewów z wykorzystaniem mechanizmu Split Payment.
Jak tylko nam się to uda - będziemy informować ☺
06-10-2021 13:39
Trafiłem tutaj szukając odpowiedzi dlaczego nie mogę poprawnie zaimportować do paczki przelewu w MPP z uwagi na to, że Klient chciałby mieć taką funkcjonalność w swoim programie księgowym. Widzę jednak, że temat pojawił się już w listopadzie 2019, minęły 2 lata, i nadal ugór i susza w systemie transakcyjnym banku, którego również jestem klientem. Nie liczę na to, że akurat mój głos coś zmieni w tej sytuacji, ale... ;-)
11-10-2021 12:31
alopot1385, dziękujemy za głos w sprawie Nadal pracujemy nad wprowadzeniem możliwości importowania transakcji split payment w paczkach przelewów. Damy znać, kiedy uda nam się udostępnić tę opcję.
12-03-2022 08:29
Założyłem oddzielny wątek w tym temacie, ale dopiszę się też tutaj i powiem tylko tyle, że to żałosne. Co więcej zgłaszałem tą potrzebę już kilkukrotnie i telefonicznie i przez "napisz do nas" i oddźwięk jest taki sam jak wynika to z całego tego wątku...
4 lata pracują nad tym, żeby walidator przeczytał przelew gdzie zamiast "51" jest "53" i obsłużył to jako split payment, czyli wystarczy skopiować odpowiedni kawałek kodu z funkcjonalności, która działa w ING Business.
Jest też druga opcja, że nic nie trzeba poprawiać w kodzie tylko po prostu włączyć tą funkcjonalność dla tego typu rachunków, czyli jest to działanie zamierzone i z premedytacją jesteśmy oszukiwani przez Bank.
Co ciekawe dopytując kiedyś czy to jest naprawdę tak mało popularna potrzeba, otrzymałem informację na infolinii, że klienci nie zgłaszają potrzeb w tym zakresie. Na to forum trafiłem dopiero dziś, więc ślepo wierzyłem, że odpowiedź z infolinii jest rzetelna.
Z drugiej strony patrząc to może była to rzetelna odpowiedź, bo nie jest powiedziane, że te postulaty trafiają gdziekolwiek wyżej i tak to wygląda patrząc na ten wątek. Bo nie wiem jak trzeba pracować, żeby tak "skomplikowaną" modyfikację kodu robić przez tyle lat.
22-03-2022 16:14
Odpowiedź na Twoją wiadomość przekazaliśmy tutaj https://spolecznosc.ing.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Paczki-przelew%C3%B3w-i-podzielona-p%C5...
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
01-02-2023Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk
... 01-02-2023