Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

@SandraŚ dlaczego Bank udostępnia coś co jest niedokończonym bublem ????? ,jeśli nie ma wszystkich funkcjonalności to niech grupa ludzi to testuje i usprawnia a na produkcje wypuszcza się gotowy w pełni funkcjonalny system a nie jakąś karykature bankowości internetowej

Odpowiedz
0 Lajków
gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
13
28-11-2015
Wiadomość 11 z 16 (15 851 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Już nie przesadzajmy, zawsze jest przycisk "Poprzednia wersja systemu", można się też na starą wersję bezpośrednio logować i z nową nie mieć do czynienia. Bardzo dobrze, że udostępniają tylko jak na razie nie widać, żeby brali pod uwagę sugestie dotyczące zmian i poprawek, przynajmniej z tego forum.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 12 z 16 (15 818 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Wszystkie sugestie i pomysły przekazujemy do zespołu pracującego nad nowym systemem bankowości internetowej. Po przeanalizowaniu zasadności i w miarę możliwości zostaną one wdrożone.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 16 (15 763 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Czy kliencj banku, krzystający ze swoich kont przez bankowośc internetową zostaną poinformowani o zakończeniu trwającej na nich wiwisekcji i jej efekcie przed końcem roku, z odpowiednim wyprzedzeniem? Tak, żeby mogli znaleźć sobie we właściwym czasie inny bank ?

Odpowiedz
0 Lajków
erty
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
8
18-11-2015
Wiadomość 14 z 16 (15 052 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?


MirosławP pisze:

Wszystkie sugestie i pomysły przekazujemy do zespołu pracującego nad nowym systemem bankowości internetowej. Po przeanalizowaniu zasadności i w miarę możliwości zostaną one wdrożone.


W mirę możliwości czyich ?? Firmy wynajętej przez ING ? Zbytnio bym sobie nie obiecywał ...
Gdyby to była instytucja państwowa, niechybnie już by się takiej informatyzacji przyglądał prokurator ...

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 15 z 16 (14 828 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

@erty Poinformujemy klientów w odpowiednim czasie jeżeli będziemy zamykać dotychczasową usługę internetową.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 16 z 16 (14 747 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy