29-04-2016 00:03
@SandraŚ dlaczego Bank udostępnia coś co jest niedokończonym bublem ????? ,jeśli nie ma wszystkich funkcjonalności to niech grupa ludzi to testuje i usprawnia a na produkcje wypuszcza się gotowy w pełni funkcjonalny system a nie jakąś karykature bankowości internetowej
29-04-2016 09:13
Już nie przesadzajmy, zawsze jest przycisk "Poprzednia wersja systemu", można się też na starą wersję bezpośrednio logować i z nową nie mieć do czynienia. Bardzo dobrze, że udostępniają tylko jak na razie nie widać, żeby brali pod uwagę sugestie dotyczące zmian i poprawek, przynajmniej z tego forum.
30-04-2016 08:17
Wszystkie sugestie i pomysły przekazujemy do zespołu pracującego nad nowym systemem bankowości internetowej. Po przeanalizowaniu zasadności i w miarę możliwości zostaną one wdrożone.
05-07-2016 23:54
Czy kliencj banku, krzystający ze swoich kont przez bankowośc internetową zostaną poinformowani o zakończeniu trwającej na nich wiwisekcji i jej efekcie przed końcem roku, z odpowiednim wyprzedzeniem? Tak, żeby mogli znaleźć sobie we właściwym czasie inny bank ?
08-07-2016 20:02
MirosławP pisze:Wszystkie sugestie i pomysły przekazujemy do zespołu pracującego nad nowym systemem bankowości internetowej. Po przeanalizowaniu zasadności i w miarę możliwości zostaną one wdrożone.
W mirę możliwości czyich ?? Firmy wynajętej przez ING ? Zbytnio bym sobie nie obiecywał ...
Gdyby to była instytucja państwowa, niechybnie już by się takiej informatyzacji przyglądał prokurator ...
09-07-2016 08:12
@erty Poinformujemy klientów w odpowiednim czasie jeżeli będziemy zamykać dotychczasową usługę internetową.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |