- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
08-11-2018 17:33
Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam podobny przypadek. Robiłem przed chwilą przelew walutowy na konto w Czechach, w czeskich koronach. Dostałem smsa z kodem, po wpisaniu go otrzymałem komunikat potwierdzający jednak ani nie zmieniło się saldo konta ani w historii nie ma śladu tego przelewu. Chciałem wysłać sprzedawcy potwierdzenie wykonania przelewu by szybciej wysłał zamówioną rzecz jednak nie mam takiej możliwości z uwagi na to co pisałem wcześniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-11-2018 17:39
Re: Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przelewy walutowe do innych banków realizujemy tego samego dnia jeżeli zlecisz go w dniu roboczym do godz 14.30.
Jeżeli zleciłeś przelew zagraniczny po tej godzinie lub w dzień wolny (weekend oraz dzień świąteczny), zrealizujemy go w najbliższym dniu roboczym. Twój przelew zostanie zaksięgowany jutro.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-11-2018 17:57
Re: Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak pewnie będzie, dziwię się tylko że nie ma śladu tej operacji w historii. Chyba że przelewy walutowe rządzą się innymi prawami, w przypadku krajowych od razu mam daną kwotę zablokowaną w saldzie. Tym niemniej, dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-11-2018 16:24
Re: Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W przeciwieństwie do przelewów złotowych, jeżeli zlecisz przelew walutowy to nie blokujemy pieniędzy od razu.
Pobieramy je z konta w chwili faktycznego zaksięgowania przelewu walutowego.
Przelewy walutowe, które oczekują na realizację, znajdziesz w sekcji "Zaplanowane".
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »