Bankowość internetowa

Odpowiedz
Highlighted

Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!

Witam, mam podobny przypadek. Robiłem przed chwilą przelew walutowy na konto w Czechach, w czeskich koronach. Dostałem smsa z kodem, po wpisaniu go otrzymałem komunikat potwierdzający jednak ani nie zmieniło się saldo konta ani w historii nie ma śladu tego przelewu. Chciałem wysłać sprzedawcy potwierdzenie wykonania przelewu by szybciej wysłał zamówioną rzecz jednak nie mam takiej możliwości z uwagi na to co pisałem wcześniej.

Odpowiedz
0 Lajków
ZAGGI
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
26-09-2018
Wiadomość 11 z 14 (6 023 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!

Przelewy walutowe do innych banków realizujemy tego samego dnia jeżeli zlecisz go w dniu roboczym do godz 14.30.

 

Jeżeli zleciłeś przelew zagraniczny po tej godzinie lub w dzień wolny (weekend  oraz dzień świąteczny), zrealizujemy go w najbliższym dniu roboczym. Twój przelew zostanie zaksięgowany jutro. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
139
04-09-2015
Wiadomość 12 z 14 (6 020 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!

Tak pewnie będzie, dziwię się tylko że nie ma śladu tej operacji w historii. Chyba że przelewy walutowe rządzą się innymi prawami, w przypadku krajowych od razu mam daną kwotę zablokowaną w saldzie. Tym niemniej, dziękuję za wyczerpującą odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
ZAGGI
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
26-09-2018
Wiadomość 13 z 14 (6 013 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!

W przeciwieństwie do przelewów złotowych, jeżeli zlecisz przelew walutowy to nie blokujemy pieniędzy od razu. 

Pobieramy je z konta w chwili faktycznego zaksięgowania przelewu walutowego. 

 

Przelewy walutowe, które oczekują na realizację, znajdziesz w sekcji "Zaplanowane". 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
139
04-09-2015
Wiadomość 14 z 14 (5 987 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Karta Mastercard (nie pre-paid/wirtualna) mobilna podpięta pod konto główne.

Witam, czy ING planuje wprowadzić mobilną kartę Mastercard która będzie podpięta pod konto główne? Nie chodzi mi o kartę pre-paid czy też wirtualną. Taką kartę wprowadził mBank, jest ona podpięta pod

...

31-10-2020
Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@baldekxd Na swoje konto powinieneś otrzymywać przelewy na swoje dane. W tej sprawie proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii. 

31-10-2020
Bilety, parkometry w aplikacji mobilnej Moje ING

Witam, mam pytanie a mianowicie kiedy zostanie udostępniona możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej jak i opłacenia parkometrów w aplikacji Moje ING? Większość banków (PKOBP, Alior Bank, Millen

...

31-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy