Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!

Witam, mam podobny przypadek. Robiłem przed chwilą przelew walutowy na konto w Czechach, w czeskich koronach. Dostałem smsa z kodem, po wpisaniu go otrzymałem komunikat potwierdzający jednak ani nie zmieniło się saldo konta ani w historii nie ma śladu tego przelewu. Chciałem wysłać sprzedawcy potwierdzenie wykonania przelewu by szybciej wysłał zamówioną rzecz jednak nie mam takiej możliwości z uwagi na to co pisałem wcześniej.

Odpowiedz
0 Lajków
ZAGGI
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
26-09-2018
Wiadomość 11 z 14 (26 544 wyświetleń)

Re: Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!

Przelewy walutowe do innych banków realizujemy tego samego dnia jeżeli zlecisz go w dniu roboczym do godz 14.30.

 

Jeżeli zleciłeś przelew zagraniczny po tej godzinie lub w dzień wolny (weekend  oraz dzień świąteczny), zrealizujemy go w najbliższym dniu roboczym. Twój przelew zostanie zaksięgowany jutro. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 12 z 14 (26 541 wyświetleń)

Re: Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!

Tak pewnie będzie, dziwię się tylko że nie ma śladu tej operacji w historii. Chyba że przelewy walutowe rządzą się innymi prawami, w przypadku krajowych od razu mam daną kwotę zablokowaną w saldzie. Tym niemniej, dziękuję za wyczerpującą odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
ZAGGI
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
26-09-2018
Wiadomość 13 z 14 (26 534 wyświetleń)

Re: Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!

W przeciwieństwie do przelewów złotowych, jeżeli zlecisz przelew walutowy to nie blokujemy pieniędzy od razu. 

Pobieramy je z konta w chwili faktycznego zaksięgowania przelewu walutowego. 

 

Przelewy walutowe, które oczekują na realizację, znajdziesz w sekcji "Zaplanowane". 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 14 z 14 (26 508 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy