Odpowiedz
Highlighted

Przewalutowanie

W sobotę zrobiłam przewalutowanie z PLN na Euro minęły 3 dni a kasy nie ma w historii na rachunku też nie ma żadnego znaku że taka operacja została wykonana z tym że kasa z konta została pobrana
Odpowiedz
0 Lajków
marassa567
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
08-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 251 wyświetleń)
Highlighted

Re: Przewalutowanie

Przez forum nie mogę sprawdzić szczegółów tej transakcji. 

Skorzystaj, proszę, z czata w Moim ING (zaloguj się przez przeglądarkę). Specjalista będzie miał wgląd w Twoje dane i zweryfikuje, dlaczego przewalutowanie nie zostało zrealizowane.

Możesz również do nas zadzwonić: 32 357 00 69 lub napisać wiadomość przez Moje ING (Wiadomości).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
139
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 239 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wkład własny

@MagdalenaD Dziekuje za odpowiedz i dopytam:

Czy w momencie skladania wniosku musze dysponowac wkladem wlasnym w postaci gotowki na koncie jesli przewidywany termin wplaty wkladu wlasnego jest za 6 mie...

27-11-2020
Re: Wkład własny

@MS1 wkład własny wynosi minimum 20% kwoty nabycia nieruchomości lub inwestycji (przy budowie). Nie mogą nim być obligacje skarbowe

27-11-2020
Re: Błąd w dokumentach po decyzji ostatecznej, ile czasu na poprawę?

Dzisiaj w końcu błędy zostały poprawione, wszystko się zgadza, trwało to tydzień. Ale z terminami w placówkach na podpisanie umowy krucho, dopiero na 8 grudnia udało się znaleźć wolny

27-11-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy