08-11-2018 16:26
08-11-2018 17:53
Przez forum nie mogę sprawdzić szczegółów tej transakcji.
Skorzystaj, proszę, z czata w Moim ING (zaloguj się przez przeglądarkę). Specjalista będzie miał wgląd w Twoje dane i zweryfikuje, dlaczego przewalutowanie nie zostało zrealizowane.
Możesz również do nas zadzwonić: 32 357 00 69 lub napisać wiadomość przez Moje ING (Wiadomości).
To ciekawe u mnei niestety sprawdzajac przez www brak przedłuzenia okresu, rowniez pazdzeirnik to dla mnie ostatni miesiac "wakacji kredytowych". Roznica taka, ze poki co nie skladalem reklamacji. Ja
Sprawdzając dzisiaj informację w aplikacji mobilnej dotyczące mojego kredytu hipotecznego zostałem zaskoczony przedłużeniem okresu stałego oprocentowania (o ilość miesięcy z tzw. "wakacji kredytowych"
... 03-10-2023Dzięki nadpłatom kredytu hipotecznego zmniejszamy kwotę pożyczoną od banku, czyli kapitał, od którego naliczane są odsetki.
Im niższa jest kwota pozostała do spłaty, tym mniejsze są odsetki – co powod
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |