Odpowiedz

Przewalutowanie

W sobotę zrobiłam przewalutowanie z PLN na Euro minęły 3 dni a kasy nie ma w historii na rachunku też nie ma żadnego znaku że taka operacja została wykonana z tym że kasa z konta została pobrana
Odpowiedz
0 Lajków
marassa567
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 189 wyświetleń)

Re: Przewalutowanie

Przez forum nie mogę sprawdzić szczegółów tej transakcji. 

Skorzystaj, proszę, z czata w Moim ING (zaloguj się przez przeglądarkę). Specjalista będzie miał wgląd w Twoje dane i zweryfikuje, dlaczego przewalutowanie nie zostało zrealizowane.

Możesz również do nas zadzwonić: 32 357 00 69 lub napisać wiadomość przez Moje ING (Wiadomości).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 177 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odzyskanie konta które zamknęłam

Zamykając konto nie masz już możliwości odzyskania go. Rachunek trafia do archiwum, jedynie dostęp do bankowości daje szczątki informacji o już zamkniętym koncie. Na wniosek o wydanie zaświadczenia/op...

10-02-2025
Odzyskanie konta które zamknęłam

Witam jak mogę odzyskać konto które zamknęłam dzisiaj .Do banku nie mogę się dodzwonić a pilnie potrzebuje tego konta .Prosze o pomoc 

10-02-2025
Doładowanie telefonu w ORANGE

Czy można w aplikacji uwolnić kwotę doładowania telefonu w sieci ORANGE i wprowadzić możliwość jej wpisania ręcznie?

Teraz jest lista doładowań, która nie pasuje do aktualnych cen pakietów. Mam pakiet

...

10-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy