Odpowiedz

Przewalutowanie

W sobotę zrobiłam przewalutowanie z PLN na Euro minęły 3 dni a kasy nie ma w historii na rachunku też nie ma żadnego znaku że taka operacja została wykonana z tym że kasa z konta została pobrana
Odpowiedz
0 Lajków
marassa567
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 080 wyświetleń)

Re: Przewalutowanie

Przez forum nie mogę sprawdzić szczegółów tej transakcji. 

Skorzystaj, proszę, z czata w Moim ING (zaloguj się przez przeglądarkę). Specjalista będzie miał wgląd w Twoje dane i zweryfikuje, dlaczego przewalutowanie nie zostało zrealizowane.

Możesz również do nas zadzwonić: 32 357 00 69 lub napisać wiadomość przez Moje ING (Wiadomości).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 068 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Re.: Dopłata do kredytów - jakie są obecnie możliwości

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy