Odpowiedz

Przewalutowanie

W sobotę zrobiłam przewalutowanie z PLN na Euro minęły 3 dni a kasy nie ma w historii na rachunku też nie ma żadnego znaku że taka operacja została wykonana z tym że kasa z konta została pobrana
Odpowiedz
0 Lajków
marassa567
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 301 wyświetleń)

Re: Przewalutowanie

Przez forum nie mogę sprawdzić szczegółów tej transakcji. 

Skorzystaj, proszę, z czata w Moim ING (zaloguj się przez przeglądarkę). Specjalista będzie miał wgląd w Twoje dane i zweryfikuje, dlaczego przewalutowanie nie zostało zrealizowane.

Możesz również do nas zadzwonić: 32 357 00 69 lub napisać wiadomość przez Moje ING (Wiadomości).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
140
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 289 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dochód z działalności

Jeśli działalność została zamknięta to nie bierze się jej pod uwagę przy składaniu wniosku, jeśli działalność jest teraz zawieszona, to bierze się pod uwagę dochód wykazany w zeznaniu rocznym za 2021

...

03-02-2023
Płatność za autostrady w aplikacji

Dlaczego w aplikacji nie mogę opłacić przejazdu za wszystkie odcinki autostrad, które obsługuje Autopay?

Przecież te dwa odcinki autostrad, które są już dostępne obsługujecie za pomocą Autopay? Dlaczeg

...

03-02-2023
Re: Złe długi jak sobie radzicie?

W celu uzupełnienia ulgi za złe długi w JPK_V7, należy przy tworzeniu JPK wybrać Opcje > Utwórz > Utwórz wykorzystując formularz. 
Na formularzy należy zaznaczyć Podatek naliczony - do odliczenia > Zaw

...

03-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy