08-11-2018 16:26
08-11-2018 17:53
Przez forum nie mogę sprawdzić szczegółów tej transakcji.
Skorzystaj, proszę, z czata w Moim ING (zaloguj się przez przeglądarkę). Specjalista będzie miał wgląd w Twoje dane i zweryfikuje, dlaczego przewalutowanie nie zostało zrealizowane.
Możesz również do nas zadzwonić: 32 357 00 69 lub napisać wiadomość przez Moje ING (Wiadomości).
Jeśli działalność została zamknięta to nie bierze się jej pod uwagę przy składaniu wniosku, jeśli działalność jest teraz zawieszona, to bierze się pod uwagę dochód wykazany w zeznaniu rocznym za 2021
... 03-02-2023Dlaczego w aplikacji nie mogę opłacić przejazdu za wszystkie odcinki autostrad, które obsługuje Autopay?
Przecież te dwa odcinki autostrad, które są już dostępne obsługujecie za pomocą Autopay? Dlaczeg
... 03-02-2023W celu uzupełnienia ulgi za złe długi w JPK_V7, należy przy tworzeniu JPK wybrać Opcje > Utwórz > Utwórz wykorzystując formularz.
Na formularzy należy zaznaczyć Podatek naliczony - do odliczenia > Zaw