Odpowiedz
Highlighted

Przewalutowanie

W sobotę zrobiłam przewalutowanie z PLN na Euro minęły 3 dni a kasy nie ma w historii na rachunku też nie ma żadnego znaku że taka operacja została wykonana z tym że kasa z konta została pobrana
Odpowiedz
0 Lajków
marassa567
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
08-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 026 wyświetleń)
Highlighted

Re: Przewalutowanie

Przez forum nie mogę sprawdzić szczegółów tej transakcji. 

Skorzystaj, proszę, z czata w Moim ING (zaloguj się przez przeglądarkę). Specjalista będzie miał wgląd w Twoje dane i zweryfikuje, dlaczego przewalutowanie nie zostało zrealizowane.

Możesz również do nas zadzwonić: 32 357 00 69 lub napisać wiadomość przez Moje ING (Wiadomości).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
138
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 014 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Problem z aplikacja mobilną

Przeinstalowaliśmy aplikację mobilną na kilku różnych telefonach i nie potrafimy odtworzyć tego błędu. Za każdym razem widzimy 4 puste pola do wpisania kodu PIN. W tej sytuacji zrób zrzut ekranu aplik

...

14-08-2020
Re: Poręczenie pod dofinansowanie na działalność gospodarczą

Cieszę się, że nasza oferta Cię zainteresowała. Jeśli prowadzisz działalność w branży IT, prawniczej, jesteś lekarzem lub farmaceutą - możesz zawnioskować o kredyt hipoteczny w naszym banku. 
W sytuac

...

14-08-2020
Re: Działalność gospodarcza w ING

Rzeczywiście, w związku z pandemią zmieniliśmy politykę kredytową. Aktualnie nie akceptujemy dochodu z tytułu prowadzonej działalności. 
Niewykluczone, że w najbliższym czasie się to zmieni. 

 

14-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy