Odpowiedz

Przewalutowanie

W sobotę zrobiłam przewalutowanie z PLN na Euro minęły 3 dni a kasy nie ma w historii na rachunku też nie ma żadnego znaku że taka operacja została wykonana z tym że kasa z konta została pobrana
Odpowiedz
0 Lajków
marassa567
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 212 wyświetleń)

Re: Przewalutowanie

Przez forum nie mogę sprawdzić szczegółów tej transakcji. 

Skorzystaj, proszę, z czata w Moim ING (zaloguj się przez przeglądarkę). Specjalista będzie miał wgląd w Twoje dane i zweryfikuje, dlaczego przewalutowanie nie zostało zrealizowane.

Możesz również do nas zadzwonić: 32 357 00 69 lub napisać wiadomość przez Moje ING (Wiadomości).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 199 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!


@janzizka:
Szukałem informacji o tym, czy ING zamierza coś zrobić z maskowanymi hasłami i rzucił mi się w oczy post @viggen, który jest kompletnie niezgodny z prawdą.


Co jest niezgodne z prawdą? Bo mam

...

22-02-2025
Powiadomienia PUSH

Witam,

mniej więcej od tygodnia nie przychodzą do mnie żadne powiadomienia z aplikacji mobilnej. 

Ani o wykonanych/otrzymanych przelewach ani te związane z BLIKiem.

W ustawieniach mam aplikacji, jak i te

...

22-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Szukałem informacji o tym, czy ING zamierza coś zrobić z maskowanymi hasłami i rzucił mi się w oczy post @viggen, który jest kompletnie niezgodny z prawdą.

> Chyba uproszczenie wielu rzeczy w życiu prz...

22-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy