Odpowiedz

Przewalutowanie

W sobotę zrobiłam przewalutowanie z PLN na Euro minęły 3 dni a kasy nie ma w historii na rachunku też nie ma żadnego znaku że taka operacja została wykonana z tym że kasa z konta została pobrana
Odpowiedz
0 Lajków
marassa567
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 298 wyświetleń)

Re: Przewalutowanie

Przez forum nie mogę sprawdzić szczegółów tej transakcji. 

Skorzystaj, proszę, z czata w Moim ING (zaloguj się przez przeglądarkę). Specjalista będzie miał wgląd w Twoje dane i zweryfikuje, dlaczego przewalutowanie nie zostało zrealizowane.

Możesz również do nas zadzwonić: 32 357 00 69 lub napisać wiadomość przez Moje ING (Wiadomości).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 286 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

OK, dziękuję za informację.

07-04-2025
Re.: dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

W przypadku śmierci właściciela konta dyspozycja zostanie wypłacona zgodnie z zapisem osobie, która została w niej wpisana. Reszta kwoty, jeśli zostanie i ewentualne pożyczki wpadają w masę spadkową i...

07-04-2025
Re.: Nowa karta, niepełny okres rozliczeniowy a opłaty

W pierwszym okresie rozliczeniowym, w którym zamawiasz kartę do konta i który jest niepełny, nie nalicza się opłata za kartę.

07-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy