Odpowiedz

Przewalutowanie

W sobotę zrobiłam przewalutowanie z PLN na Euro minęły 3 dni a kasy nie ma w historii na rachunku też nie ma żadnego znaku że taka operacja została wykonana z tym że kasa z konta została pobrana
Odpowiedz
0 Lajków
marassa567
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 317 wyświetleń)

Re: Przewalutowanie

Przez forum nie mogę sprawdzić szczegółów tej transakcji. 

Skorzystaj, proszę, z czata w Moim ING (zaloguj się przez przeglądarkę). Specjalista będzie miał wgląd w Twoje dane i zweryfikuje, dlaczego przewalutowanie nie zostało zrealizowane.

Możesz również do nas zadzwonić: 32 357 00 69 lub napisać wiadomość przez Moje ING (Wiadomości).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 305 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dochód z działalności

Dzień Dobry,

Jeśli chodzi działalność na ryczałcie to widzę tutaj dwie sprzeczności i nie wiem jak to rozumieć.

 

5.  W stosunku do osób prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą:
1) ...
2) opodatk

...

16-04-2025
Zaświadczenie o źródle i wysokości miesięcznych dochodów

Witam, 

mam do wypełnienia w/w zaświadczenie. 

 

Jednak mam pytanie bo nie do końca jestem pewna. Czy licząc z 6 miesięcy podstawy miesięcznej brutto, żeby dojść do netto uwzględniamy KUP i miesięczną ul

...

16-04-2025
Przewidywany czas analizy i decyzji

Dzień dobry,

Czytając różne wypowiedzi na tym forum zaczynam wątpić w szybkość procesu uzyskania kredytu.
Finalną umowę zakupu mieszkania mamy na koniec maja, według ING 10.04 nasze dokumenty są na krok

...

15-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy