08-11-2018 17:33
Witam, mam podobny przypadek. Robiłem przed chwilą przelew walutowy na konto w Czechach, w czeskich koronach. Dostałem smsa z kodem, po wpisaniu go otrzymałem komunikat potwierdzający jednak ani nie zmieniło się saldo konta ani w historii nie ma śladu tego przelewu. Chciałem wysłać sprzedawcy potwierdzenie wykonania przelewu by szybciej wysłał zamówioną rzecz jednak nie mam takiej możliwości z uwagi na to co pisałem wcześniej.
08-11-2018 17:39
Przelewy walutowe do innych banków realizujemy tego samego dnia jeżeli zlecisz go w dniu roboczym do godz 14.30.
Jeżeli zleciłeś przelew zagraniczny po tej godzinie lub w dzień wolny (weekend oraz dzień świąteczny), zrealizujemy go w najbliższym dniu roboczym. Twój przelew zostanie zaksięgowany jutro.
08-11-2018 17:57
Tak pewnie będzie, dziwię się tylko że nie ma śladu tej operacji w historii. Chyba że przelewy walutowe rządzą się innymi prawami, w przypadku krajowych od razu mam daną kwotę zablokowaną w saldzie. Tym niemniej, dziękuję za wyczerpującą odpowiedź ![]()
09-11-2018 16:24
W przeciwieństwie do przelewów złotowych, jeżeli zlecisz przelew walutowy to nie blokujemy pieniędzy od razu.
Pobieramy je z konta w chwili faktycznego zaksięgowania przelewu walutowego.
Przelewy walutowe, które oczekują na realizację, znajdziesz w sekcji "Zaplanowane".
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |