20-12-2016 20:56
Witam
16 grudnia br około godz 10 wykonałam przelew na ponad 1200 zł. Bank wysłał kod autoryzacyjny i poszło! W poniedziałek dzwoni do mnie człowiek, z informacją że towar już wysłał a pieniędzy brak. Sprawdzam na koncie, w historii transakcji a tam brak takiego przelewu, ale oczywiście pieniądze zniknęły!!! Żeby nie wyjść na złodzieja dokonałam kolejnego przelewu (zwykłego, nie płatnego) i przelew ten doszedł do sprzedawcy w ciągu 5 min, też miał konto w ING. Dziś tj 20 grudnia za nim zdążyłam wyjść do banku zadzwonił sprzedający i poinformował, że dostał kolejny ten piątkowy przelew. Oczywiście pieniądze mi przelał, ale w historii nadal taki przelew nie istnieje!!! Facet był uczciwy, a co by było gdyby nie był? Czy bank ,,zapomniał,, sobie o przelewie i odnotowaniu tego faktu, ale o pobraniu kasy już nie?! Czy ktoś może mi wyjaśnić ta sytuacje, bo nie rokuje ona dobrze dla mnie na przyszłość? Gdybym nie była czujna to poprosi została bym oszukana?!!
20-12-2016 21:09
@Liliana Chcemy to dla Ciebie wyjaśnić. Prosimy napisz do nas przez bankowość internetową lub zadzwoń na infolinię naszego banku pod numerem 32 357 00 69 / 801 222 222. Nasi doradcy sprawdzą co może być powodem sytuacji o której piszesz.
20-12-2016 21:18
Nie mam zamiaru bawić się w pisanie reklamacji i wymianę maili. Myślałam że uzyskam tutaj jakieś sensowne wyjaśnienie tej sytuacji. A do banku wybiorę się osobiście ale nie odpowiadam za siebie. Nie wykluczam rezygnacji z usług, bo inne "cyrki" jeszcze byłam w stanie znieść, ale teraz przeszli samych siebie.
21-12-2016 11:15
Warto byłoby wyjaśnić tą sytuację jaką spotkała @Liliana choćby na przyszłość jak weryfikować czy przelew faktycznie został przekazany do dyspozycji. Gdzie monitorować jego aktualny status itp. @Liliana wrzuciłbym na Twoim miejscu kopię Twojego wpisu do Wiadomości w Moje ING i gdy dostaniesz odpowiedź wkleił ją po odpowiedniej edycji tutaj. Zachęcam i z góry dziękuje.
21-12-2016 11:52
Przez forum nie możemy wyjaśnić tej sytuacji. Konieczna jest weryfikacja danych w systemie bankowym. Zachęcam do wysłania zgłoszenia przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 69.
Opisana sytuacja może sugerować, że płatnośc była zrealizowana za pomocą karty.
W takim przypadku pieniądze najpierw są blokowane na koncie (blokady są widoczne w ING BankOnLine: Historia->Blokady na rachunku lub w nowym systemie Moje ING bezpośrednio w historii konta). Po kilku dniach, po rozliczeniu płatności przez sprzedawcę, płatność kartą widoczna jest w historii konta.
Dodatkowym potwierdzeniem prawidłowo zrealizowanej płatności jest wiadomość z serwisu Allego, z informacją, że sprzedawca otrzymał pieniądze.
Jednak abyśmy mogli to zweryfikować, proszę o kontakt z nami.
21-12-2016 12:12
Zgadzam się, że szczegóły są tutaj ważne. Chociaż @Liliana pisze, że "wykonano przelew". Być może tak opisała operację płaności za zakupy w internecie. Mimo to nawet takie operacje blokują automatycznie środki na rachunku. W nowym Moje ING blokady widać od razu po zalogowaniu się do serwisu. Podobnie płatności kartami. W ich przypadku brak "blokady" wystęuje najczęściej gdy terminal działa w trybie off (sieci handlowe, częst proceder). Tu jednak mowa o przelewie. Czy przez np. payu, czy bezpośrednio do odbiorcy?
21-12-2016 12:49
21-12-2016 12:54
Dzięki za c.d. @Liliana Ciekawa sprawa. Dziwi trochę podejście obsługi w tej sprawie. Wydaje mi się, że zgłoszenie online przez Moje ING byłoby bardziej precyzyjne w odpowiedzi i szczegółach. Pamiętam, że moje zgłoszenie dotyczące płatności kartą rozpatrzono dosyć analitycznie. Inna sprawa, że problem nie został rozwiązany i istnieje do dziś. Nie był to jednak taki incydent, jak Twój o którym piszesz. Pozdrawiam.
21-12-2016 18:26
Jeżeli nie otrzymałaś wyjaśnienia sprawy to prosimy o zgłoszenie nam reklamacji przez bankowość internetową lub telefon.
22-12-2016 12:46
Liliana pisze:
Właśnie wróciłam z banku. Przelew był zwykły, nie kartą, bezpośrednio na konto odbiorcy, nie przez Allegro. W banku twierdzą że przelewu 16 grudnia nie było. Sprzedawca twierdzi że dostał pieniądze 2 razy. Mnie kwoty po oddaniu jednej wpłaty dopiero teraz się zgadzają. Pan w banku stwierdził że sprzedawca oddając mi pieniądze , nie będzie miał zapłacone. Kazał wyjaśnić sobie mailowo bo jemu się wszystko zgadza. A mnie dopiero jak facet oddał mi jedną wpłatę. Paranoja!!!!
Liliana - sprawdź historię transakcji w nowej wersji systemu. Tam jest saldo po każdej transakcji i powinno być jej potwierdzenie. U ciebie saldo się zmieniło a potwierdzenia brak. Chyba, że nagle się zmaterializowało. Jeśli nadal nie ma, nie daruj im tego. Pieniądze nie mogą zniknąć z konta samoistnie. Możesz łatwo udowodnić, że wykonałaś w sumie dwa przelewy, bo otrzymał je sprzedawca, który mam nadzieję ma potwierdzenia ich odbioru. Niech ten pan w banku sam sobie mailuje, skoro ewidentnie olał sprawę. Jeśli wykręcają takie numery, może to dotknąć każdego z nas. Pozdrawiam
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |