20-12-2016 20:56
Witam
16 grudnia br około godz 10 wykonałam przelew na ponad 1200 zł. Bank wysłał kod autoryzacyjny i poszło! W poniedziałek dzwoni do mnie człowiek, z informacją że towar już wysłał a pieniędzy brak. Sprawdzam na koncie, w historii transakcji a tam brak takiego przelewu, ale oczywiście pieniądze zniknęły!!! Żeby nie wyjść na złodzieja dokonałam kolejnego przelewu (zwykłego, nie płatnego) i przelew ten doszedł do sprzedawcy w ciągu 5 min, też miał konto w ING. Dziś tj 20 grudnia za nim zdążyłam wyjść do banku zadzwonił sprzedający i poinformował, że dostał kolejny ten piątkowy przelew. Oczywiście pieniądze mi przelał, ale w historii nadal taki przelew nie istnieje!!! Facet był uczciwy, a co by było gdyby nie był? Czy bank ,,zapomniał,, sobie o przelewie i odnotowaniu tego faktu, ale o pobraniu kasy już nie?! Czy ktoś może mi wyjaśnić ta sytuacje, bo nie rokuje ona dobrze dla mnie na przyszłość? Gdybym nie była czujna to poprosi została bym oszukana?!!
20-12-2016 21:09
@Liliana Chcemy to dla Ciebie wyjaśnić. Prosimy napisz do nas przez bankowość internetową lub zadzwoń na infolinię naszego banku pod numerem 32 357 00 69 / 801 222 222. Nasi doradcy sprawdzą co może być powodem sytuacji o której piszesz.
20-12-2016 21:18
Nie mam zamiaru bawić się w pisanie reklamacji i wymianę maili. Myślałam że uzyskam tutaj jakieś sensowne wyjaśnienie tej sytuacji. A do banku wybiorę się osobiście ale nie odpowiadam za siebie. Nie wykluczam rezygnacji z usług, bo inne "cyrki" jeszcze byłam w stanie znieść, ale teraz przeszli samych siebie.
21-12-2016 11:15
Warto byłoby wyjaśnić tą sytuację jaką spotkała @Liliana choćby na przyszłość jak weryfikować czy przelew faktycznie został przekazany do dyspozycji. Gdzie monitorować jego aktualny status itp. @Liliana wrzuciłbym na Twoim miejscu kopię Twojego wpisu do Wiadomości w Moje ING i gdy dostaniesz odpowiedź wkleił ją po odpowiedniej edycji tutaj. Zachęcam i z góry dziękuje.
21-12-2016 11:52
Przez forum nie możemy wyjaśnić tej sytuacji. Konieczna jest weryfikacja danych w systemie bankowym. Zachęcam do wysłania zgłoszenia przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 69.
Opisana sytuacja może sugerować, że płatnośc była zrealizowana za pomocą karty.
W takim przypadku pieniądze najpierw są blokowane na koncie (blokady są widoczne w ING BankOnLine: Historia->Blokady na rachunku lub w nowym systemie Moje ING bezpośrednio w historii konta). Po kilku dniach, po rozliczeniu płatności przez sprzedawcę, płatność kartą widoczna jest w historii konta.
Dodatkowym potwierdzeniem prawidłowo zrealizowanej płatności jest wiadomość z serwisu Allego, z informacją, że sprzedawca otrzymał pieniądze.
Jednak abyśmy mogli to zweryfikować, proszę o kontakt z nami.
21-12-2016 12:12
Zgadzam się, że szczegóły są tutaj ważne. Chociaż @Liliana pisze, że "wykonano przelew". Być może tak opisała operację płaności za zakupy w internecie. Mimo to nawet takie operacje blokują automatycznie środki na rachunku. W nowym Moje ING blokady widać od razu po zalogowaniu się do serwisu. Podobnie płatności kartami. W ich przypadku brak "blokady" wystęuje najczęściej gdy terminal działa w trybie off (sieci handlowe, częst proceder). Tu jednak mowa o przelewie. Czy przez np. payu, czy bezpośrednio do odbiorcy?
21-12-2016 12:49
21-12-2016 12:54
Dzięki za c.d. @Liliana Ciekawa sprawa. Dziwi trochę podejście obsługi w tej sprawie. Wydaje mi się, że zgłoszenie online przez Moje ING byłoby bardziej precyzyjne w odpowiedzi i szczegółach. Pamiętam, że moje zgłoszenie dotyczące płatności kartą rozpatrzono dosyć analitycznie. Inna sprawa, że problem nie został rozwiązany i istnieje do dziś. Nie był to jednak taki incydent, jak Twój o którym piszesz. Pozdrawiam.
21-12-2016 18:26
Jeżeli nie otrzymałaś wyjaśnienia sprawy to prosimy o zgłoszenie nam reklamacji przez bankowość internetową lub telefon.
22-12-2016 12:46
Liliana pisze:
Właśnie wróciłam z banku. Przelew był zwykły, nie kartą, bezpośrednio na konto odbiorcy, nie przez Allegro. W banku twierdzą że przelewu 16 grudnia nie było. Sprzedawca twierdzi że dostał pieniądze 2 razy. Mnie kwoty po oddaniu jednej wpłaty dopiero teraz się zgadzają. Pan w banku stwierdził że sprzedawca oddając mi pieniądze , nie będzie miał zapłacone. Kazał wyjaśnić sobie mailowo bo jemu się wszystko zgadza. A mnie dopiero jak facet oddał mi jedną wpłatę. Paranoja!!!!
Liliana - sprawdź historię transakcji w nowej wersji systemu. Tam jest saldo po każdej transakcji i powinno być jej potwierdzenie. U ciebie saldo się zmieniło a potwierdzenia brak. Chyba, że nagle się zmaterializowało. Jeśli nadal nie ma, nie daruj im tego. Pieniądze nie mogą zniknąć z konta samoistnie. Możesz łatwo udowodnić, że wykonałaś w sumie dwa przelewy, bo otrzymał je sprzedawca, który mam nadzieję ma potwierdzenia ich odbioru. Niech ten pan w banku sam sobie mailuje, skoro ewidentnie olał sprawę. Jeśli wykręcają takie numery, może to dotknąć każdego z nas. Pozdrawiam
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |