Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak wsparcia, długie oczekiwanie na odpowiedź i błędy w rozliczeniu

[ Edytowane ]

Dzień dobry,

 

od maja zgłaszam swój problem i oczekuję jego rozwiązania wraz z wyjaśnieniami i problem dalej jest nie rozwiązany. NIE POLECAM!

poniżej treść korespondencji z "wsparciem KING":

 

Reklamacja - Łukasz Makarowski - błąd w rozliczeniach

Odebrane

Łukasz Makarowski <makarowski.luk@gmail.com>

wt., 17 maj, 12:10

   

do INGdlaBiznesu_Reklamacje

Dzień dobry,

 

składam reklamacje zgodnie z poniższą korespondencją dotycząca niewłasciwego rozliczenia poszczególnych miesiącach w 2021 roku prz Państwa księgową Panią Ewę Bagińską. Podtrzymuję, że nie będę płacił żadnych dodatkowych opłat wynikających z przeprowadzonej analizy. 

12

Maj

2022

Łukasz Makarowski

Po przeliczeniu różnicy jakie widnieją w rozliczeniu podatku dochodowego oraz VAT to wynosi ona 566 zł. Zadam retoryczne pytanie kto pokryje tą różnicę i ewentualne odsetki karne? Po drugie płacąc za Państwa usługę chcę aby sprawa kontaktu z US była prowadzona i wyjaśniona przez Państwa z mojego upoważnienia. Nie zamierzam poświęcać swojego czasu na odkręcanie Państwa pomyłek i zaniechań

2022-05-16

(edytowane imię i nazwisko specjalisty) ING Biuro Rachunkowe

Dziękuję. Przekazałam Pana uwagi do Administratora. Nie działamy na zasadzie pełnomocnictwa czy upoważnienia i nie możemy Pana reprezentować przed Urzędem Skarbowym. Oczywiście w razie potrzeby służymy wsparciem. Pozdrawiam

17

Maj

2022

Łukasz Makarowski

Proszę o informacje do kiedy mam zgłosić ten fakt i jak wygląda ta procedura (online czy osobiście w urzędzie? jak tak to w jakim? co mam mieć ze sobą? jakie dokumenty? itp.) Pokazane wcześniej kwoty/dopłaty i ewentualne odsetki nie będę pokrywał z własnego portfela. Proszę o jak najszybszą odpowiedź w tej sprawie przez administratora jak i całej KING. Pozdrawiam Łukasz Makarowski

2022-05-17

(edytowane imię i nazwisko specjalisty) ING Biuro Rachunkowe

Panie Łukaszu, nie mamy możliwości działać w Pana imieniu na podstawie upoważnienia. W systemie zostały utworzone korekty deklaracji JPK za miesiące 07/2021, 08/2021, 09/2021, 11/2021 oraz 12/2021 – należy je wysłać do Urzędu Skarbowego w taki sam sposób jak deklaracje JPK. W przypadku podatku VAT, po wysłaniu korekt deklaracji, powinien Pan zapytać w swoim Urzędzie Skarbowym, jak zostały rozliczone Pana wpłaty i czy ewentualnie wystąpiły odsetki. W niektórych miesiącach miał Pan niedopłaty, a w innych nadpłaty podatku VAT. Natomiast w przypadku podatku dochodowego PIT, jeżeli złożył Pan deklarację roczną i dopłacił Pan podatek wynikający z tej deklaracji rocznej, może Pan skontaktować się telefonicznie lub osobiście z Urzędem Skarbowym, aby ustalić czy wystąpiły jakieś odsetki. Podatki i wszelkie inne zobowiązani publiczno-prawne pokrywa Pan. Jeżeli wystąpią odsetki od zaległości podatkowych, pokryjemy je. W tym celu proszę złożyć reklamację na adres email: reklamacje@ingksiegowosc.pl oraz dołączyć do reklamacji potwierdzenie zapłaty odsetek. Pozdrawiam

17

Maj

2022

Łukasz Makarowski

W regulaminie nie ma żadnej informacji o tym, że ja mam ponosić koszty niepoprawnego rozliczenia moich wydatków przez Państwa księgowym. Zaznaczam, że kilkukrotnie zgłaszałem zastrzeżenia i uwagi co do księgowej p. Bagińskiej ale dostałem odpowiedź że wszystko jest w porządku. Przypomnę, że za każdym razem starałem się analizować przesyłane przez Państwa podsumowanie z rozliczenia miesiąca i zdarzały się przypadki, że to ja sam zauważałem pomyłki i dopiero po mojej uwadze zostały naniesione poprawki. Tak samo pytałem się o poprzednie podsumowania i ich sprawdzenie ale zostałem przez Państwa zapewnienie, że dokumenty się zgadzają. Proszę o rozpatrzenie tych faktów bo nie mam zamiaru płacić za Państwa pomyłki a tym bardziej za źle dobraną kadrę

 

Załączniki:

Regulamin_swiadczenia_uslug_w_Portalu_ING_Ksiegowosc_dla_przedsiebiorcow_28_01_21.pdf

Pobierz

2022-05-17

(edytowane imię i nazwisko specjalisty) ING Biuro Rachunkowe

 

Proszę złożyć reklamację na adres email: reklamacje@ingksiegowosc.pl i opisać sytuację. Pozdrawiam

 

 

 

--

Z poważaniem,

Łukasz Makarowski

INGdlaBiznesu_Reklamacje reklamacje@ingksiegowosc.pl przez ingdlabiznesu.pl 

śr., 18 maj, 09:53

   

do mnie

 

Dzień dobry Panie Łukaszu,

 

Zarejestrowaliśmy Pana reklamację i rozpatrzymy ją nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia, zgodnie z pkt. 13.3 Regulaminu usługi.

 

 

Pozdrawiamy,

Zespół ING Księgowość

 

Kontakt

+48 32 357 88 77

Czynna od poniedziałku do piątku,

W godzinach 8.00-18.00

(Koszt połączenia wg stawek operatora)

 

 

 

ING Usługi dla Biznesu S.A.

  1. Chorzowska 50, 40-101 Katowice

 

 Zastanów się czy musisz drukować tego maila. / Do you really need to print this mail?

 


Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone do wyłącznego użytku adresata. Jeśli nie są Państwo adresatem przesyłki lub jeśli otrzymaliście Państwo ten dokument omyłkowo, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą. Wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja, reprodukcja, kopiowanie, publikacja lub wykorzystanie tej wiadomości czy też zawartych w niej informacji przez osobę inną niż adresat jest niedozwolone i może spowodować odpowiedzialność prawną.


Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, prawnie chronione, przeznaczone do wyłącznego użytku adresata. Jeśli nie są Państwo adresatem przesyłki lub jeśli otrzymaliście Państwo ten dokument omyłkowo, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą. Wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja, reprodukcja, kopiowanie, publikacja lub wykorzystanie tej wiadomości czy też zawartych w niej informacji przez osobę inną niż adresat jest niedozwolone i może skutkować odpowiedzialnością prawną. --- The information in this electronic mail message is confidential, legally privileged, and only intended for the addressee. Should you receive this message by mistake, please contact the sender immediately. Any disclosure, reproduction, distribution or use of this message is strictly prohibited and illegal.

 

Łukasz Makarowski <makarowski.luk@gmail.com>

pon., 27 cze, 09:37

   

do INGdlaBiznesu_Reklamacje

Dzień dobry,

 

od dnia złożenia reklamacji nie dostałem żadnej odpowiedzi. Proszę o pilny kontakt.

INGdlaBiznesu_Reklamacje reklamacje@ingksiegowosc.pl przez ingdlabiznesu.pl 

wt., 5 lip, 09:12

   

do mnie

 

Dzień dobry Panie Łukaszu,

 

Czy może nam Pan przekazać potwierdzenia zapłaconych odsetek czy innych kosztów, które Pan poniósł?

To by ewentualnie pomogło nam wycenić rabat na kolejny miesiąc/miesiące obsługi.

 

 

 

Pozdrawiamy,

Zespół ING Księgowość

 

Kontakt

+48 32 356 22 23

Łukasz Makarowski <makarowski.luk@gmail.com>

wt., 5 lip, 09:47

   

do INGdlaBiznesu_Reklamacje

Dzień dobry,

 

nie dostałem jeszcze żadnej odpowiedzi od US, ale w przedstawionym podsumowaniu przedstawionym mi w korespondencji na KING wychodzi że pomyliliście się Państwo na kwotę 566 zł przy podatku VAT. Nie wiem jeszcze jakie będą odsetki ile mnie to będzie kosztowało pieniędzy na dojazd i kontakt z US oraz czasu poświęconego na załatwianie po nowemu i należycie źle oraz nie profesjonalnie wykonanej usługi przez Państwa.

Łukasz Makarowski <makarowski.luk@gmail.com>

czw., 7 lip, 11:38

   

do INGdlaBiznesu_Reklamacje

Dzień dobry,

 

proszę o odpowiedź czy przyznają się Państwo do niefachowego wykonaniu usługi i wprowadzenia klienta w błąd oraz spowodowania strat jaki i  zmarnowanego czasu na wyjaśnianie tej sprawy? Było to bagatelizowanie zgłaszanych każdego miesiąca uwag do mojej poprzedniej księgowej z KING o uważne przykładanie się do dodawanych dokumentów. Żądam pokrycia wszystkich kosztów oraz zwrotu podatku do zapłaty.

INGdlaBiznesu_Reklamacje reklamacje@ingksiegowosc.pl przez ingdlabiznesu.pl 

wt., 26 lip, 08:36

   

do mnie

 

 

 

 

Dzień dobry Panie Łukaszu,

prosimy o potwierdzenie zapłaty odsetek – aby zrekompensować Panu poniesione koszty, musimy znać ich wysokość.

 

Pozdrawiamy,

Zespół ING Księgowość

 

Kontakt

+48 32 356 22 23

Czynna od poniedziałku do piątku,

W godzinach 8.00-18.00

(Koszt połączenia wg stawek operatora)

 

 

Łukasz Makarowski <makarowski.luk@gmail.com>

śr., 31 sie, 09:30

   

do INGdlaBiznesu_Reklamacje

Dzień dobry,

 

proszę tylko o potwierdzenie czy oprócz odsetek zostanie mi również zwrócona kwota którą obliczyliście ponownie przez co niespodziewanie wyszła różnica o wartości 566 zł? Dalej nie dostałem również informacji z czego wynika ta różnica. Proszę o szybką odpowiedź. Sprawa toczy się już dosyć długo, a Państwo odpowiadają mi na pytaniach po kilku tygodniach, po czasie w którym mogę przeoczyć Państwa mail. Prowadzę działalność rzetelnie i profesjonalnie w przeciwieństwie do Państwa. W takim przypadku za usługi które płacę żądam identycznego podejścia. W przeciwnym razie udostępnie całą korespondencję na forum publicznym i z przyjemnością podzielę się z innymi swoją opinią. Powtórzę jeszcze raz i mam nadzieję, że nie zmarnuję na tą sprawę już więcej czasu (łącznie wychodzą już z zaistniałego przez Państwa problemu kilka roboczogodzin): czy kwota 566 zł zostanie zwrócona razem z odsetkami naliczonymi przez US? oraz z czego wynika obliczona ponownie przez Państwa kwota? Proszę o raport z Państwa wewnętrznej kontroli. W jaki sposób zrekompensują mi Państwo tą uciążliwość?

INGdlaBiznesu_Reklamacje reklamacje@ingksiegowosc.pl przez ingdlabiznesu.pl 

pon., 12 wrz, 08:30

   

do mnie

 

 

 

 

Dzień dobry Panie Łukaszu,

informacje na poniższy temat otrzymał Pan od księgowej w drodze konsultacji – Biuro rachunkowe może zrealizować zwrot środków jedynie na podstawie faktycznie zapłaconych odsetek naliczonych przez US za zwłokę w opłacaniu podatków. Jeśli coś podobnego się wydarzy prosimy o niezwłoczny kontakt.

 

Pozdrawiamy,

Zespół ING Księgowość

 

Kontakt

+48 32 356 22 23

Czynna od poniedziałku do piątku,

W godzinach 8.00-18.00

(Koszt połączenia wg stawek operatora)

 

 

Łukasz Makarowski <makarowski.luk@gmail.com>

pon., 12 wrz, 08:49

   

do INGdlaBiznesu_Reklamacje

Dzień dobry,

 

ale ponownie pytam się czemu muszę zapłacić te 566 zł? Z czego ten fakt wynika czy z mojego błędu czy z błędu Państwa. Proszę o szczegółowe wyjaśnienie tego faktu i pokazania sposobu dojścia do tych wyliczeń.

Łukasz Makarowski <makarowski.luk@gmail.com>

wt., 13 wrz, 11:33

   

do INGdlaBiznesu_Reklamacje

Dzień dobry po raz kolejny,

 

po za tym prosze o prześledzenie całej wcześniejszej korespondencji i odpowiedzenie mi na pytania które pozostały nierozpatrzone między innymi w jaki sposób płacą za usługę profesjonalnego rozliczenia mam teraz poświęcać swój czas i pieniądze na: wydruk dokumentów, wizytę w US, narażenie się na sytuacje stresogenną, możliwość dodatkowej kontroli skarbowej itp. W jaki sposób zostanie mi ta krzywda zrekompensowana? Liczę na dodatkowe zadośćuczynienie. 

 

P.S. czy może jednak w swojej usłudzę KING i jej regulaminie dopuszczacie takiego zaniedbania przez swoich pracowników i narażenia klientów na szkodę? Proszę o pilną odpowiedź

Odpowiedz
0 Lajków
makarowskiluk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-10-2022
Wiadomość 1 z 4 (4 068 wyświetleń)

Re: Brak wsparcia, długie oczekiwanie na odpowiedź i błędy w rozliczeniu

Przykro nam, że spotkała Cię ta sytuacja i nie byliśmy w stanie tego wyjaśnić od razu. Przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do specjalistów, którzy przyjrzą się tej sprawie. Mamy nadzieję, że szybko wyjaśnimy tę sprawę.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 962 wyświetleń)

Re: Brak wsparcia, długie oczekiwanie na odpowiedź i błędy w rozliczeniu

Sprawa ciągnie się nadal.... Temat nierozwiązany od ponad roku. Dalej czekam na zwrot pieniędzy. Proponowane rekompensaty zmieniane bez podstaw ich wyjaśnienia. ŻENADA! Odradzam kontaktów z działem reklamacji. Nie trzymają się w żaden sposób ustaleń nawet tych spisanych w korespondencji. Brak jakichkolwiek odznak szanowania czasu klienta i dbania o jego komfort i pieniądze, które z ich Banku i Biura Rachunkowego utraciłam. Wydaję mi się, że kradzież czasu i niezadowolenie klienta powinno być również karalne jak zwykłe złodziejstwo i rozbój w biały dzień.

Odpowiedz
0 Lajków
makarowskiluk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-10-2022
Wiadomość 3 z 4 (2 457 wyświetleń)

Re: Brak wsparcia, długie oczekiwanie na odpowiedź i błędy w rozliczeniu

Przekazaliśmy wiadomość do działu reklamacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (1 840 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy