Odpowiedz

Brak możliwości korzystania z usług Aplikacji

Witam serdecznie. Mam spory problem, mianowicie 3 dni temu otworzyłem konto w banku ING. Mogę zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę, ale niestety nie mogę potwierdzić aplikacji wszystko przechodzi płynnie, przychodzą kody autoryzacyjne SMS i tak dalej, ale aplikacja zatrzymuje się na ( zadzwonimy do ciebie aby zweryfikować tożsamość) i tutaj wszystko staje, pin do aplikacji nadany bo sms przychodzi, ale aplikacja nie dzwoni! Próbowałem o różnych godzinach i nic nie pomaga. Jakieś sugestie ?
Odpowiedz
0 Lajków
sezam505
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-07-2023
Wiadomość 1 z 2 (4 288 wyświetleń)

Re: Brak możliwości korzystania z usług Aplikacji

Jeżeli nie otrzymujesz połączenia to sprawdź proszę, czy nasz numer 32 357 00 69 nie jest dodany do zablokowanych w Twoim telefonie lub czy nie masz ogólnie zablokowanych połączeń od nieznanych nadawców. Warto na czas aktywacji zapisać nasz numer w kontaktach.

 

W przypadku gdy korzystasz z dwóch kart SIM to zalecamy, aby na czas aktywacji:
- wyłączyć jedną kartę SIM w telefonie,
- zdefiniować w telefonie internet i połączenia głosowe z jednego numeru,
- przepiąć się na stabilne połączenie wifi.

 

Daj znać, czy udało Ci się aktywować aplikację Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
611
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 246 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Proszę mi powiedzieć jak to zrobić w IPHONE ?

13-11-2025
Robot inwestycyjny

Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i  oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona pła

...

13-11-2025
Re: Makler giełdowy

Prosimy zatem o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.

13-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy