Odpowiedz

Brak możliwości korzystania z usług Aplikacji

Witam serdecznie. Mam spory problem, mianowicie 3 dni temu otworzyłem konto w banku ING. Mogę zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę, ale niestety nie mogę potwierdzić aplikacji wszystko przechodzi płynnie, przychodzą kody autoryzacyjne SMS i tak dalej, ale aplikacja zatrzymuje się na ( zadzwonimy do ciebie aby zweryfikować tożsamość) i tutaj wszystko staje, pin do aplikacji nadany bo sms przychodzi, ale aplikacja nie dzwoni! Próbowałem o różnych godzinach i nic nie pomaga. Jakieś sugestie ?
Odpowiedz
0 Lajków
sezam505
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-07-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 492 wyświetleń)

Re: Brak możliwości korzystania z usług Aplikacji

Jeżeli nie otrzymujesz połączenia to sprawdź proszę, czy nasz numer 32 357 00 69 nie jest dodany do zablokowanych w Twoim telefonie lub czy nie masz ogólnie zablokowanych połączeń od nieznanych nadawców. Warto na czas aktywacji zapisać nasz numer w kontaktach.

 

W przypadku gdy korzystasz z dwóch kart SIM to zalecamy, aby na czas aktywacji:
- wyłączyć jedną kartę SIM w telefonie,
- zdefiniować w telefonie internet i połączenia głosowe z jednego numeru,
- przepiąć się na stabilne połączenie wifi.

 

Daj znać, czy udało Ci się aktywować aplikację Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 450 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy