Odpowiedz

Brak możliwości korzystania z usług Aplikacji

Witam serdecznie. Mam spory problem, mianowicie 3 dni temu otworzyłem konto w banku ING. Mogę zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę, ale niestety nie mogę potwierdzić aplikacji wszystko przechodzi płynnie, przychodzą kody autoryzacyjne SMS i tak dalej, ale aplikacja zatrzymuje się na ( zadzwonimy do ciebie aby zweryfikować tożsamość) i tutaj wszystko staje, pin do aplikacji nadany bo sms przychodzi, ale aplikacja nie dzwoni! Próbowałem o różnych godzinach i nic nie pomaga. Jakieś sugestie ?
Odpowiedz
0 Lajków
sezam505
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-07-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 326 wyświetleń)

Re: Brak możliwości korzystania z usług Aplikacji

Jeżeli nie otrzymujesz połączenia to sprawdź proszę, czy nasz numer 32 357 00 69 nie jest dodany do zablokowanych w Twoim telefonie lub czy nie masz ogólnie zablokowanych połączeń od nieznanych nadawców. Warto na czas aktywacji zapisać nasz numer w kontaktach.

 

W przypadku gdy korzystasz z dwóch kart SIM to zalecamy, aby na czas aktywacji:
- wyłączyć jedną kartę SIM w telefonie,
- zdefiniować w telefonie internet i połączenia głosowe z jednego numeru,
- przepiąć się na stabilne połączenie wifi.

 

Daj znać, czy udało Ci się aktywować aplikację Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 284 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Witam,
proszę o informacje jak wygladaja AKTUALNE terminy oczekiwania na decyzje. Te na stronie ING się nie sprawdzają. We wtorek tj. 04.02 dostaliśmy sms o tresci: mamy juz wszystko. Podejmujemy decyz...

12-02-2025
zmiana hasła na forum

Cześć,

proste pytanie i liczę na prostą odpowiedź: w jaki sposób można zmienić hasło dostępu do tego forum?

Sprawdzam i szukam w ustawieniach konta i nic.

Czy jest to w ogóle możliwe?

Dzięki.

12-02-2025
Re.: przelew ods - kred

W zakładce szczegółów limitu powinna być informacja o oprocentowaniu. Zgodnie z oprocentowaniem pobierane są odsetki. Dodatkowo raz do roku jest opłata roczna. Znacznie tańszym rozwiązaniem jest karta...

12-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy